Wpis z mikrobloga

@trzyakordy nie ma o czym dyskutować, na zdjęciu fajny zadbany, zrobiony egzemplarz a realnie kupisz jakiś zajechany śmietnik który będzie ważył 300kg więcej dzięki nałożonej szpachli
  • Odpowiedz
  • 0
@Zakarys ja jestem w DE, takie gruzy to tutaj nie zdają przeglądu i jadą do Polski. oglądałem już trochę fur i widzę jak wygląda rynek, zawsze marzyłem o e34 ale kminie czy może nie pójść szerzej ;D
@EnderWiggin 8 niepraktyczne do kwadratu, kiedyś naprawiałem i ósemka to jako trzecie auto się nadaje, jak ktoś już nie ma co z sianem robić
  • Odpowiedz
  • 0
@SzalonyAndrzej Obergrenze 10k Eur, ale czasem lepiej kupić trochę taniej i samemu coś naprawić. jestem elektrykiem samochodowym więc nie ma problemu, tak czy siak sam będę naprawiać, pytanie raczej czy ktoś ma szersze porównanie i może się wypowiedzieć, to ma być auto na długi czas i chętnie posłucham opinii
  • Odpowiedz
@trzyakordy: No to za dychę spokojnie kupisz w Europie bardzo zadbaną sztukę z dobrym wyposażeniem. Chyba że chcesz sobie podłubać to za połowę tej kwoty znajdziesz coś przyzwoitego.
Tylko szukaj czegoś bez rdzy XD
I najlepiej z M60B40 E32, E34, E38 wychodziło z tym silnikiem. Proste pancerne V8, lubiące LPG borze dla ludzi.
Największym minusem BMW jest #!$%@? audio i to że lubi je brać rdza. W tych wszystkich modelach brało
  • Odpowiedz
  • 0
@SzalonyAndrzej moje pierwsze auto to było e36 coupe właśnie bez szyberdachu, stąd było rostfrei:D jak nie ma zdrowej blachy to bezsens, nie widzę sensu w ratowaniu zgnilizny, chce kupić auto by się nim cieszyć i utrzymać stan a nie bawić się w remonty
m60 świetny motor, kilka razy przy tym dłubałem i tak jak mówisz panzer; R6 też zresztą, ale do serii 5/7 to jakoś już nie przystoi, zresztą stosunkowo mała różnica
  • Odpowiedz
@trzyakordy: W E38 masz z przodu mcpersona, dwa wahacze i stabilizator. Ludzie pakują jeden wahacz (tzw. Banan) z X5. Z tyłu amor, wahacz H, plus dwa górne wahacze. Nic trudnego, wymienić i jeździć.

Z drzwiami nie ma co się brandzlowac, prościej znaleźć zdrowe i polakierować niż spawać reperaturki. I wiadomo, jak już widać rdzę to jest jej dużo.
Każdy #!$%@? otwór techniczny w podłodze jest narażony na rdzę. Ja u siebie
  • Odpowiedz
  • 0
@SzalonyAndrzej diagnostyka elektroniki to akurat właśnie mój fach, także problem odpada xD najgorsza walka z rdzą, też myślę że najlepiej wstawić nowe części i wrzucić lakier niż się bawić, to nie Ford T ostatecznie
baki też znam, czasem była beka z aut które można tankować tylko do połowy :D z bagażnikiem, zawiasem I zaworami nie znałem, dzięki za info, będę miał na uwadze. jak już coś wpadnie to się pochwalę. jedno tylko
  • Odpowiedz