Wpis z mikrobloga

@Zubern 112 euro dniówki, no, no, tsno i stawki po 1 euro z kilometra (przy dobrych wiatrach), dziad sobie odejmuje od ust. Fakt jest taki że płacą więcej przy niższych stawkach, więc wyobraź sobie Polaka jeszcze 3 lata temu siedzącego za 350 zł dniówki po 3 tygodnie w budzie xDDD, dalej w #!$%@? lecą.
  • Odpowiedz
  • 0
@Croolick: u Niemca cudów nie ma, przynajmniej we wschodnich. Z 2500 euro zarobisz za to dojazd tam, zakupy itp dodaj do tego niewolniczą pracę na max codziennie i jak znasz język słabo to na każdym kroku ci to będą wytykać to nie wiem czy warto, co kto lubi
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: już jest ogromny problem z kierowcami dlatego jak ma się dobrego kierowce to się o niego dba żeby tylko pracował.. Ja np nie wyobrażam sobie zatrudnić ukra, gruzina czy innego wynalazku po prostu im nie ufam, zreszta przez lata jazdy i obserwacji widziałem swoje i mam uprzedzenia.
  • Odpowiedz
@Croolick

Jak kolega wyżej pisał, Niemiec ssie #!$%@?. Jak już celujesz w truckerke za granicą to ja bym rozważył na twoim miejscu Anglię, 3100 funtów zarobisz.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: zalezy od tego za ile ktoś jeździ. Jak ktoś lata po eu za 1.1-1.2e to 500 to max co moze zaoferować dla kierowcy zeby coś z tego było. Ja wspópracuje z jednym klientem bezposrednio to też moge smiało powiedzieć ze jestem w innej lidze przewozników. Jakbym musiał zatrudniać "obcych" to szczerze mówiąc wolałbym zamykać firmę niż użerać się z szaszkami czy jakimy nguyami ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: wielu przewozników z moich obserwacji to rolnicy którzy transport to mają tylko zeby się pokazać... Oni nie muszą z tego zarabiać bo prawdziwą kasę robia na rolnictwie, transport to robie sobie tylko jak najwiekszego obrotu.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: akurat girteka to nie musi nawet zarabiać z transportu oni muszą wychodzić na zero i to im starczy. Nie masz co porównywać dziadów do girteki bo to inna liga. Girteka kosi kase na podatkach i na sprzedaży aut
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: Nie ta skala i inny poziom prowadzenia dzialności ale łaczy ich jedno oni nie muszą zarabiać na transporcie byle wychodzili na 0. I tak wszysko idzie w tym kierunku ze male firmy za 10-20lat przestaną istnieć i zostaną tylko korporacje ale zarobki kierowców będą stale rosnąć bo brakuje rąk do pracy. mimo ze rynki obecnie sa w "kryzysie" to jednak za 2-4lata znów wrócą na pełne oboroty i zacznie
  • Odpowiedz