Wpis z mikrobloga

Mirki, jestem ze znajomymi na dwutygodniowym wyjeździe w Sopocie i już pierwszego dnia (przedwczoraj) zaczął mnie boleć brzuch.

Obudziłem się w nocy, z bólem jakbym miał wzdęcia, jednak nie ustępują one już druga dobę. Espumisan biorę (2 sztuki 4 razy dziennie), staram się nie jeść niczego ciężkostrawnego, ale i tak ból nie ustępuje.

Ból jest kłujący, bardzo podobny do wzdęć. Wczoraj wieczorem było trochę lepiej i mógłbym zawęzić obszar bólu z ogólnego do bardziej na dole. Pisząc to, ból również skumulowany jest w dolnej części brzucha.

Jakbym miał zgadywać przyczynę bólu to w dzień wystąpienia bólu zjadłem dosyć ostra zupkę chińską (nie zauważyłem że jest ostra zanim ją zrobiłem, a nie lub marnować jedzenia to zjadłem pół - bo więcej nie dałem rady).

Co to moze być? Gdzie powinienem się udać będąc w Sopocie? Jestem zielony w te sprawy i boję się czy to nie coś poważnego. (,)

#medycyna #trojmiasto #sopot #gdynia #gdansk #lekarz #kiciochpyta #pytanie
  • 41
  • Odpowiedz
  • 0
@negtner: w momencie jak to pisze podczas nocnego uciskania górnej części brzucha nie czuję nic, zaś gdy uciekam dolna to można to przyrównać do uciskania wzdetego brzucha.

Dosyć mocno uciskam jakby co
  • Odpowiedz
@Miloshek: Kłucie w dolnej części brzucha po prawej to najprawdopodobniej wyrostek.
Najlepiej iść na SOR, bo jeśli to wyrostek to trzeba na szybko operować.
  • Odpowiedz
ostra zupkę chińską


@Miloshek: Jeżeli nie jesteś przyzwyczajony do jedzenia ostrego to normalka. Podrażniony układ pokarmowy, a w szczególności jelita. Kup sobie dużo kefiru i pij zamiast posiłków, do tego woda ew. jakaś mięta na rozluźnienie. Po dobie powinno przejść. Kiedyś też #!$%@?łem Samyanga na pusty żołądek i skończyło się na sorze bo nie mogłem się ruszyć xD, z badań wyszło podrażnienie jelita cienkiego
  • Odpowiedz