Wpis z mikrobloga

Miraski, to mój drugi problem z wizzair. Poprzednio lot opóźnił się o 5 godzin i nadal czekam na odpowiedź na reklamację.

Nowa sprawa: z moją różową chcieliśmy kupić sobie bilety lotnicze. W ostatnią sobotę 2 razy próbowałem zapłacić revolutem, ale nie chciało przejść (pierwszy raz miałem taki problem). Ostatecznie różowa zrobiła płatność przez przelewy24.pl. Problem jest taki, że kasa z konta zniknęła, a bilety nie są kupione (po stronie wizzair), ani nie dostałem maila z potwierdzeniem.

Pomyślałem sobie, że może mają jakieś problemy techniczne w weekend, więc poczekamy do poniedziałku. Niestety, dziś jest środa i nie ma biletów i nie ma kasy na koncie.

Dziś chciałem skontaktować się z ich supportem, ale jedyne co można dostać, to #(*$*(@#$:
1. Chatbot kieruje mnie na stronę „submit claim” https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/
2. Wybieram „payment error” oraz „pending bank transfer„
3. Każą mi wpisać „confirmation code”, które nie mam, bo w ich systemie płatność nie przeszła ????

Mieliście kiedyś podobny problem? Jak go rozwiązać? Nie widzę jakiegoś oficjalnego adresu email czy innego sposobu kontaktu z supportem

#wizzair #linielotnicze #wakacje #loty #latanie #podroze #podrozowanie #wegry #refund
  • 3
Pod tym numerem telefonu odebrała anglojęzyczna pani i przekierowała mnie pod +48 32 213 29 16. Ta pani była bardzo niemiła i spytałem jak może mi pomóc rozwiązać problem to się rozłączyła (sic!)

Zadzwoniłem jeszcze raz (pod +48 32 213 29 16), odebrała Polka i poprosiła, żebym napisał skargę na https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/skargi-i-pochwaly/ (wybrałem temat „ Zapytanie dotyczące środków WIZZ ”, bo nie miałem „kodu potwierdzenia”)

Zobaczymy co dalej