Aktywne Wpisy
noipmezc +5
co myslicie o zwalczaniu zła złem
Możecie mi zadać dowolne pytanie
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Nowa sprawa: z moją różową chcieliśmy kupić sobie bilety lotnicze. W ostatnią sobotę 2 razy próbowałem zapłacić revolutem, ale nie chciało przejść (pierwszy raz miałem taki problem). Ostatecznie różowa zrobiła płatność przez przelewy24.pl. Problem jest taki, że kasa z konta zniknęła, a bilety nie są kupione (po stronie wizzair), ani nie dostałem maila z potwierdzeniem.
Pomyślałem sobie, że może mają jakieś problemy techniczne w weekend, więc poczekamy do poniedziałku. Niestety, dziś jest środa i nie ma biletów i nie ma kasy na koncie.
Dziś chciałem skontaktować się z ich supportem, ale jedyne co można dostać, to #(*$*(@#$:
1. Chatbot kieruje mnie na stronę „submit claim” https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/
2. Wybieram „payment error” oraz „pending bank transfer„
3. Każą mi wpisać „confirmation code”, które nie mam, bo w ich systemie płatność nie przeszła ????
Mieliście kiedyś podobny problem? Jak go rozwiązać? Nie widzę jakiegoś oficjalnego adresu email czy innego sposobu kontaktu z supportem
#wizzair #linielotnicze #wakacje #loty #latanie #podroze #podrozowanie #wegry #refund
Zadzwoniłem jeszcze raz (pod +48 32 213 29 16), odebrała Polka i poprosiła, żebym napisał skargę na https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/skargi-i-pochwaly/ (wybrałem temat „ Zapytanie dotyczące środków WIZZ ”, bo nie miałem „kodu potwierdzenia”)
Zobaczymy co dalej