Jest jakiś sposób na odczytanie korekt na każdym cylindrze z osobna przez OBD II jeśli w Torque Pro nie mam takiej opcji? Jest szansa, ze w jakiejś innej aplikacji to będzie? Samochód to Toyota Prius 2.
Ewentualnie jakiś najtańszy interfrjs który to ogarnie?
@KonwersatorZabytkow: w sumie to nie wiem jak Prius bo nie znam tego (jednak trochę dziwnego) silnika, ale generalnie silniki benzynowe korygują mieszankę wspólnie dla wszystkich cylindrów w grupie która ma sondę lambda. Więc dla takiego Priusa pewnie wszystkie mają jednakową korekcję.
@hellfirehe: hmm okej, w sumie logiczne. Chociaż miałem nadzieję że jest szansa żeby pod komputerem sprawdzić któryś ze wtrysków nie chodzi gorzej niż reszta, bo Wymieniłem świece i cewki ale nadal mam wypadanie zapłonu
@KonwersatorZabytkow: Jest jedna procedura sprawdzania różnicy wydajności wtrysków bez ich wyciągania ale trzeba mieć mieć manometr do sprawdzania ciśnienia oraz generator impulsów ewentualnie opcja obd otwarcia wtryskiwaczy na określone cykle/czas jeśli jest taka opcja przez obd. Po prostu się bada o ile spadnie ciśnienie na każdym wtryskiwaczy po uruchomieniu go na określony czas.
@KonwersatorZabytkow: Jest jedna procedura sprawdzania różnicy wydajności wtrysków bez ich wyciągania ale trzeba mieć mieć manometr do sprawdzania ciśnienia oraz generator impulsów ewentualnie opcja obd otwarcia wtryskiwaczy na określone cykle/czas jeśli jest taka opcja przez obd. Po prostu się bada o ile spadnie ciśnienie na każdym wtryskiwaczy po uruchomieniu go na określony czas. Ale pewnie taniej niż diagnozować będzie kupić komplet używanych. Na wszystkich cylindrach ci wypada? Jak tak to
sprawdź czy korekty nie lecą w którąś stronę za mocno.
@biskup2k: na zimnym silniku do -10% dochodzą krótkoterminowe, po rozgrzaniu na lekkim obciążeniu podczas przyśpieszania w mieście do -5% a jak jadę autostradą 120km/h na tempomacie to praktycznie 0%
Jest jakiś sposób na odczytanie korekt na każdym cylindrze z osobna przez OBD II jeśli w Torque Pro nie mam takiej opcji? Jest szansa, ze w jakiejś innej aplikacji to będzie?
Samochód to Toyota Prius 2.
Ewentualnie jakiś najtańszy interfrjs który to ogarnie?
#motoryzacja #toyota #samochody #prius #toyotaprius
Korekcja per cylinder to bardziej diesle.
Na wszystkich cylindrach ci wypada? Jak tak to
@biskup2k: na zimnym silniku do -10% dochodzą krótkoterminowe, po rozgrzaniu na lekkim obciążeniu podczas przyśpieszania w mieście do -5% a jak jadę autostradą 120km/h na tempomacie to praktycznie 0%