Wpis z mikrobloga

#bmw #samochody #zakup #aso
Mirki zastanawiam się nad kupieniem BMW F20 118i z 2018roku u dealera BMW w pakiecie "BMW Premium Selection", który niby daje gwarancję na auto przez 2 lata bez limitu kilometrów.
Cena auta na pewno zawyżona przez fakt, że sprzedaje je dealer + gdzieś muszą upchnąć cenę gwarancji, ale może miał ktoś doświadczenia z tym programem i oceni czy warto?
Pewnie wymagają wszystkich serwisów w ASO co znacznie też podniesie cenę eksploatacji auta. Dużo drożej wychodzi eksploatacja beemki niezależnie vs ASO?

Nie znam się ni c**j na samochodach a chciałem sobie kupić jakąś używaną furę i nie ukrywam trochę mnie przekonuje to ich poświadczenie o dobrym stanie technicznym samochodu.
  • 13
@damrem: No to pierwsze co to się zastanów, czy chcesz 3 cylindrowego turbo ochłapa o pojemności 1.5 pod maską.
Po drugie, należy założyć serwis w ASO. Wymiana oleju w zależności od dealera to około 1000 zł, nie licząc innych rzeczy typu klocki tarcze. Co do wymaganych serwisów w ASO, dopytaj po prosru u dealera, bo jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie.
  • 0
@rodowity_rododendron:
Aż tak źle z tym ich silnikiem? :D Oglądałem jakieś testy i nie wyglądało to aż tak tragicznie.
Generalnie auto ma być na miasto + sporadyczne wypady. W aktualnym samochodzie zrobiłem 15tys km przez 2 lata.

Chciałem się zamknąć w max 90k (z fakturą vat, bo leasing) i kupić w miarę nowe auto z niskim przebiegiem, żeby za ~3 lata puścić je dalej i nie mieć za dużo kosztów po
@damrem: Ceed czy tam jakiś Hyundai będzie raczej tańszy w eksploatacji, a w tych pieniądach może Ci się uda dorwać jakiegoś Ceeda GT przykładowo. No co BMW to BMW, ale należy mieć na uwadze potencjalne wyższe koszty. Silnik nie jest tragiczny, tylko po prostu to 3 cylindry, więc no taki sobie pod względem kultury pracy. Na pewno będzie dość ekonomiczne jeśli chodzi o spalanie.