Wpis z mikrobloga

#bolt #taxi #uber
W weekend dwa razy zamówiłem Bolta. Dwa razy też anulowałem przejazd, ale nie zaraz przed przyjazdem tylko od razu po tym jak znalazło kierowcę. Patrzę na konto Bolt, z za dwa przejazdy normalnie policzone za te dwa anulowania pisze że 0,00 zł.. No to myślę, że git. wchodzę na aplikację banku, a tam prócz przejazdów dwa razy po 15,46 skasowane. O co w ogóle chodź? Mają jakąś infolinię żeby się skontaktować?
  • 2
  • Odpowiedz
@ali_baba To na pewno obciążenia, czy może czasowe blokady założone w momencie składania zlecenia? W tym drugim przypadku to od Twojego banku zależy ile czasu minie do odblokowania środków.

Infolinii nie ma, jeśli to faktycznie obciążenia, to musisz napisać do supportu wybierając któryś z tych przejazdów w historii i zgłaszając z nim problem. Potem tylko kwestia przebicia się przez pierwszą linię botów.
  • Odpowiedz