Wpis z mikrobloga

@tekserew: bardzo dobrze. Mam nadzieję że to sprawi że część wyniesie się w inne miejsca. Cała Polska nie może mieszkać w 4 najwiekszych miastach, klitki nie mogą być po mln zł a miejsce parkingowe w cenie domku rekreacyjnego
  • Odpowiedz
@kantek007: gdyby tylko istniała alternatywa z dachem jak komunikacja miejska. jak taksówki. jak car sharing. jak w końcu własny samochód i po prostu zaparkowanie dalej niz 100 metrów od celu i płacenie za parking a nie wszystko pod nosem
  • Odpowiedz
@tekserew: w sumie to ciekawe, że robienie miast bardziej pod życie ludzi przyjeło się jako lewackie (przykład komentarze w tym wpisie)

Człowiek to nie samochód, jak wyglądają miasta robione pod samochody można zobaczyć w USA. Nie do życia gówno, gdzie 90% powierzchni miasta to tak naprawdę miejsce nie dla człowieka więc masz tylko punkty pomiędzy którymi jeździsz samochodem. Zero miejsca na spacer, przestrzeni miejskiej, przyjemnych knajpek, miejsc dla społeczności itd
  • Odpowiedz
zbudowano nieciągły chodnik którym nie można iść wzdłuż ulicy, trzeba albo skakać przez trawnik albo narażać się na zderzenie z rowerem na ścieżce rowerowej


@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: Ten nieciągły chodnik to tylko dojście do parkingu. Szeroki chodnik jest za drzewami, bliżej budynku.

@tekserew Każdy blok przy tej ulicy ma
  • Odpowiedz
Czy miasto tworzy alternatywne ciągi komunikacyjne zdala od samochodów? Nie
Czy miasto buduje tunele tam gdzie to potrzebne? nie
Czy miasto obcina rozkłady jazdy? tak
Czy miasto poszerza drogi dla rowerów? nie
Czy miasto robi autostrady rowerowe? nie
  • Odpowiedz
@kantek007:

Ciekawe jak to się skończy


Już się skończyło. W wielu miastach w Polsce połowa populacji miast stoi w korkach i #!$%@?, rwie się mozolnie od świateł do świateł, na forach się żalą jak to miasto rozkopane i lipa z dojazdem, a obok setki, wręcz już tysiące ludzi błyskawicznie śmigają na niteczce na rowerach i hulajnogach. Wiele miast po cichu przechodzi tę
  • Odpowiedz
@rafal-heros: kto powiedział, że nie mogą? Skoro są chętni i majętni by to kupować? Nikt nikogo nie zmusza żyć w Warszawie czy Krakowie. Widocznie wynagrodzenia są na tyle wysokie, że pozwalają kupować za milion 40m2.

Powodzenia w większych korkach na tej nowej ulicy dzięki zabranemu lewoskrętowi xD Z pewnością ludzie przejdą na rowery i autobusy w polskim klimacie jesienno-zimowym.
  • Odpowiedz