Wpis z mikrobloga

Dzień dobry czy ktoś orientuje się może w jaki sposòb mogę otrzymać od sklepu i czy sklep zobowiązany jest do przekazania mi protokołu naprawy gwarancyjnej produktu ktòry dałem na gwarancje ? Wymieniona została najprawdopodobniej istotna część w zepsutej karcie graficznej i gwarancja powinna liczyć się od czasu wymiany części a sklep mòwi że nie otrzymał od producenta takiego protokołu i umywa rączki czy coś mogę zrobić w tej sprawie ?
#gwarancja #reklamacja #pcmasterrace #prawo
  • 11
@Dr_Kkiiddlleerrssoonn czlowiek cale zycie sie uczy. Zwykle jak wraca mi jakikolwi3k sprzęt nawet ostatnio wzmacniacz to otrzymalem w paczce kartke A4 z informacją co zostalo wymienione i jaka mogla byc przyczyna, czyli wymieniono tranzystor mocy a prawdopodobną przyczyną jest zwarcie cewki oraz adnotacja, że wymieniono w ramach wyjątku.
@Matti92: w tym akurat przykładzie może tak być jak na załączniku a ciekawe jak jest gdy reklamujesz tylko jedną część bo wątpie aby np w karcie graficznej po wymianie dajmy na to pamięci gpu była tylko liczona od nowa gwarancja na pamięć gpu albo np na jeden rezystor to troche inny przykład.
@Dr_Kkiiddlleerrssoonn jak tam uważasz, możesz próbować bronić swojej interpretacji, ale komentarze i orzecznictwo idą w innym kierunku, nikt ci nie da gwarancji od nowa na całą rzecz jeżeli nie wymienił całej rzeczy, a przynajmniej nie ma takiego obowiązku
@Matti92: i tak pewnie nic nie zrobie bez otrzymania protokołu naprawy bo nawet nie wiem oficjalnie co zostało wymienione moge jedynie domniemać że coś grubego bo serwis w niemczech sobie nie poradził z naprawą i musieli aż do chin wyslać dziwi mnie bo to tak jakby ci mechanik samochodowy nie potrafił bądź nie chciał powiedzieć co wymienił w samochodzie totalne działanie na niekorzyść konsumenta.