Wpis z mikrobloga

Cześć mirki niedługo miną 3 miesiące odkąd pracuje na #helpdesk i w sumie co dalej? W jaką specjalizacje iść? Nie lubię programować wole bardziej techniczne rzeczy. Myślałem nad devopsem albo pm'em tylko jestem ciekaw jak dużo czasu jest mi potrzebne żeby zostać albo jednym albo drugim. #praca #pracbaza #it
  • 5
@mucha003: Jeśli to helpdesk wewnętrzny i firma ma sprawny dział IT to na pewno będą okazje do przejścia do innych działów - Identity and Access Management (IAM) albo jakieś inne pozycje z ITIL - Change Management, Problem Management, Incident Management itd.
  • 0
Najgorsze jest to, że do AWSa, Linuxa i innych trzeba się dokształcać po pracy, a ja po niej jestem tak zmęczony, że nic nie chce mi się robić.
@mucha003: znam ten ból, po 8 godzinach pracy umysłowej przed komputerem przymuszanie się do nauki czegoś dalej przed komputerem to mordęga. U mnie jedyną opcją okazało się wygospodarowanie sobie czasu na naukę w ramach godzin pracy, najlepiej z rana kiedy mózg jest świeży. Pracujesz 3 miesiace wiec pewnie będzie z tym póki co ciężko bo ciągle jeszcze uczysz się tego co robisz, ale z czasem będziesz ogarniał swoje obowiązki na tyle