Wpis z mikrobloga

Jaki helpdesk? XD W korporacjach zatrudnia się do tego jeszcze ludzi? Za helpdesk służy teraz AI - czy za pomocą automatycznej rozmowy głosowej, czy czat botów. Gdybyś, doktorku ogarniał podstawowe kwestie życiowe jak przedłużenie/podpisanie umowy na Internet, telefon, czy nawet pożyczkę w banku - to byś to wiedział. Udowodniłeś tylko, że nawet takie rzeczy załatwia za ciebie matka albo piękoś XD Inaczej byś wiedział, że teraz wszystko z helpdesku to AI.

A na sprzedawcę byś się nie nadawał, bo tam trzeba myć ciało i zęby. Co to za sprzedawca, któremu wali ciągle z mordy i jest niemiły dla otoczenia?

Bez perfekt francuskiego i komunikatywnego arabskiego? Zapomnij o czymś więcej niż mycie kibli czy stróżówka w centrum handlowym. Przestań się łudzić xD

#napierala #bestiazewschodu #schoweknamiotly
Pobierz Mjj48003 - Jaki helpdesk? XD W korporacjach zatrudnia się do tego jeszcze ludzi? Za h...
źródło: 358156938_1003103344039207_2282863480281667625_n
  • 8
@AntyKuc: XD - pierwsze z brzegu - mBank, Orange, Toyota Bank. Jak potrzebujesz większej pomocy - kontaktujesz się z opiekunem - a to już dział sprzedaży i obsługa klientów, do której doktorek się nie nadaje co już napisałem.
@Goatlord: No właśnie - a pierwsza linia wsparcia to czatboty teraz. Nawet jak masz fryzjera to przecież nie dzwonisz tylko się umawiasz poprzez stronkę albo inne booksy xD Helpdesk - wyłączając IT, gdzie trzeba mieć jakąś podstawową wiedzę zostało moim zdaniem zastąpione przez AI. Chcesz czegoś bardziej skomplikowanego - opiekun i dział obsługi klienta, do której doktorek się nie nadaje. (druga linia wsparcia)
@Mjj48003: Co do kierunku się zgadzam, choć tam też jest outsourcing i to też zależy od oczekiwań klienta. Dochodzą jeszcze inne branże, jak np. oprogramowanie nie z półki. Nie ważne man, co do przebiegu procesu się nie zgadzam. Co do puenty, jak najbardziej.
@Goatlord: Wyłączamy z tego wyspecjalizowane branże jak IT, części samochodowe, czy udźwiękowienie studia itd. Tam tak - helpdesk musi być ludzki. Doktorek nadawałby się tylko do jakiegoś prostego helpdesku w dużym korpo i odpowiadanie na pytania w stylu - jak przenieść numer telefonu z innej sieci. A w dużych korpo masz do tego już głównie czatboty.

Dziękujemy! Jak oceniasz rozmowę z naszym czatbotem? Blablahbla