Słuchajcie,mam pytanie, czy wszystkie motocykle pojemności 500ccm są takie same? Nie chodzi mi o styl czy coś, tylko czy pięćsetki jeżdżą tak samo? CB500, GS500 , ER500 to wszystko jeździ tak samo umiarkowanie? Czy tylko moje Leoncino jest takie przeciętne? Ja wiem że naked i że powyżej 120 to i tak nie ma sensu jechać bo wiatr zrywa kask, ale jednak próba rozpędzenia się do 150+ to tak jak próba jazdy na 125 ze stałą 100km/h. Może to silnik? Taka charakterystyka? Są jakieś 500 z zacięciem sportowym, czy emocje startują od 650 wzwyż dopiero?
@apee ototo, może to taki urok ? miałem wcześniej kle500 i było to samo, niby jechał ale jakoś tak bez emocji. jak się przesiadłem na dl-a 650 to ło panie,jak to idzie. to samo odczucie miałem na Adv400 ale to singiel więc jeszcze inny rodzaj emocji i przyśpieszenia.
@Kick_Ass: Podobnej klasy konstrukcje będa się podobnie zachowywać. Ale pomiędzy spokojną V'ką dającą 30-parę koni w ciężkim chopperze, ciężkim wołem roboczym jak turystyk z 40 czy 50KM, a lekką szlifierką z sercem podchodzącym pod 60, różnice są duże. Niekoniecznie w samej v-max (ta zależy głównie od całości mocy), ale na pewno w odczuciach z jazdy.
Ty masz woła roboczego, w lżejszej wersji. Jeśli dużo Ci brakuje to raczej bez "awansu"
@PiotrFr na crossie nigdy nie jeździłem ale domyślam się że w takim lekkim motocyklu to musi się dziać. @Aramil nie tyle brakuje, co po prostu zastanawia mnie to, będę jeszcze robił mapę w swoim ,ponoć daje to dosyć sporo in plus, więc wtedy wypowiem się całościowo. Jako że nie ruszam się z miasta to i tak to co mam to przerost formy..
@PiotrFr to też jest myśl, póki co zmieniam sobie układ wydechowy, potem mapa wjedzie a potem się zobaczy. na szczęście zaczął brzmieć jak trzeba a to tylko kat wjechał sportowy, ciekawe jak będzie z puchą inną.
@Kick_Ass: jeśli dobrze widzę to waży 207kg i ma ledwie 47km to nie dziwne. Ja mam trzysetkę dość słabą, bo 35 koni, ale waży 168kg, więc pewnie u ciebie września są ledwo lepsze niż u mnie. Trzeba cisnąć do odcinki na każdym biegu, a powyżej 120 być cierpliwym
@Kick_Ass: a no kask z daszkiem i 150+ xD @PiotrFr: z czym przesadzam? byłeś kiedyś gdzieś dalej motocyklem autostradą? Nie jest to może jakieś super przyjemnie i na S1000XR jest lepiej, ale mając dobry kask nakedem też się leci.
Słuchajcie,mam pytanie, czy wszystkie motocykle pojemności 500ccm są takie same? Nie chodzi mi o styl czy coś, tylko czy pięćsetki jeżdżą tak samo? CB500, GS500 , ER500 to wszystko jeździ tak samo umiarkowanie? Czy tylko moje Leoncino jest takie przeciętne? Ja wiem że naked i że powyżej 120 to i tak nie ma sensu jechać bo wiatr zrywa kask, ale jednak próba rozpędzenia się do 150+ to tak jak próba jazdy na 125 ze stałą 100km/h. Może to silnik? Taka charakterystyka? Są jakieś 500 z zacięciem sportowym, czy emocje startują od 650 wzwyż dopiero?
źródło: temp_file.png7938654662276734541
PobierzTy masz woła roboczego, w lżejszej wersji. Jeśli dużo Ci brakuje to raczej bez "awansu"
Jak chcesz emocji na 500 to wsiądź na CR 500 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Aramil nie tyle brakuje, co po prostu zastanawia mnie to, będę jeszcze robił mapę w swoim ,ponoć daje to dosyć sporo in plus, więc wtedy wypowiem się całościowo. Jako że nie ruszam się z miasta to i tak to co mam to przerost formy..
@Kick_Ass: pierwsze słysze, jeżdżę całe życie nakedami i przelotowa 150 to żaden problem, może kaski też masz chińskie XD
No z tym to "trochę" przesadzasz. Przejechać kawałek nie ma problemu ale robić tak kilkaset km?
@PiotrFr: z czym przesadzam? byłeś kiedyś gdzieś dalej motocyklem autostradą? Nie jest to może jakieś super przyjemnie i na S1000XR jest lepiej, ale mając dobry kask nakedem też się leci.
@Kick_Ass: Cb500 ma 12s do 150 jakoś, to jak 250konne auto w czym problem?