Wpis z mikrobloga

@karetpoker: zalezy od klienta, jak jest z USA to może być nawet 14-22,w Europie to zależy w jakich godzinach sobie ustalimy spotkania, jakieś daily itp. raczej klienta nie interesuje czy taski robie za dnia czy w nocy
  • Odpowiedz
@karetpoker: no to właśnie jest te ustalenie sobie spotkań, ja mam w kalendarzu google ustawione godziny dostepności 9-17 i wszystkie spotkania poza tym okienkiem odrzucam z automatu
  • Odpowiedz
PMy z dużym ciśnieniem na terminy.


@arysto2011: To jest tylko po to by wytwarzać na Tobie presję. Czy skończysz miesiąc później czy wcześniej nie będzie miało finalnego znaczenia. Nauczyłem się tego po 5 latach.
  • Odpowiedz
tylko spotkania. Reszta we własnym zakresie.


@arysto2011: Jedyny akceptowalny rytm pracy.
@karetpoker: U mnie przed 11 raczej spotkań nie ma, a jak komuś coś przeszkadza to można zawsze coś przełożyć. Znajomy z pracy się dogadał, że na nic przed 14:00 się nie zgadza.
  • Odpowiedz
@karetpoker: najgorzej trafić na scrum mastera któremu dali prowadzenie 10 teamów żeby się nie nudził, i później daty tych gównospotkań zbędnych typu daily są ustawiane pod niego ;) nie polecam
  • Odpowiedz
elastyczne godziny pracy, to o której możecie zacząć zazwyczaj?


@karetpoker: a to nie jest możliwość wyboru pomiędzy trzema zmianami (oczywiście jak ma się dobry układ z manago) jak robisz na produkcji? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz