Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
BrakWolnegoLoginu +127
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz

@IIWSwKolorze1939-45:
Brytyjski cynizm.
Amerykanie, Polacy a może nawet Niemcy wywierciliby bez zgody.
Pisałem o tym na stronie. Ja trochę rozumiem cywilnych kapitanów i armatorów - musieliby się potem użerać z procesami z Admiralicją, a na to nie byłoby nikogo stać. A nie daj Boże jakby się okazało, że jeszcze doszłyby do tego pozwy od rodzin uwięzionych marynarzy, że ktoś zginął wskutek akcji ratunkowej.
Ale tam były też okręty RN i któryś oficer mógł wziąć na siebie odpowiedzialność.
Polak zrobiłby to kierując się emocjami, Amerykanin miałby w dupie okręt - to tylko sprzęt. Niemiec uznałby, że wyjdzie na p---ę przed swoimi ludźmi jeśli pozwoli kolegom po prostu tak zdechnąć.
Skoro na ''Thetis'' znajdowała się dwuosobowa śluza, a głównym problemem było to, że kończył się tlen i rosło stężenie CO. To czy nie mogli przez tą samą śluzę co wypływały te dwójki, dostarczyć np. butli z tlenem?