Aktywne Wpisy
Lujdziarski +210
Ostatni raz alkohol piłem w lipcu tamtego roku xD a przez 2 lata wypiłem łącznie 5 piw i 3 drinki, tak trzeba żyć. A moja abstynencja wzięła się z tego, że wychowywałem się w domu w którym żył olkoholik.
Von_Kaevum +503
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
I pierwszy raz od bodajże 2019 roku mogę z czystym sercem polecić.
Jeździ się świetnie, czasami aż zaglądam czy nie mam asyst włączonych bo opanowanie auta przy utracie przyczepności było prawie niewykonalne przez kilka ostatnich lat, teraz nawet nie będąc profesjonalistą da się auto opanować.
Same auta też są dużo bardziej przewidywalne, wiesz co się stanie jak dodasz gazu, wiesz co się stanie jak zmienisz bieg, wiesz kiedy i gdzie możesz stracić przyczepność.
Ogólnie jest bajera i teraz walka z autem to przyjemność a nie katorga.
Multiplayer też działa dużo lepiej, jak do tej pory ani razu nie utkwiłem na ekranie ładowania, wszystko działa sprawnie i czysto (z tego co widziałem, błędów pewnie się znajdzie, ale chyba nie na poziomie by odwoływać rozgrywki ligowe bo się jeździć nie da).
Na duży plus, że jest komplet torów wraz z dodatkami w postaci Portimao czy Chin których w kalendarzu nie ma.
Do tego nanieśli zmiany w starych torach, nie wiem czy wszystkie ale skoro zmienili kiełbasę na wejściu w zamek w Baku to jednak trochę tych detali dotknęli.
Klasycznych aut niestety nie ma, no ale nie można mieć wszystkiego.
I w sumie #ea przynjamniej w tym roku zamknęła mordy ujadaczom i wzięła Codemasters za wszarz, zmuszając ich do roboty, dawno nie było tylu zmian i to na lepsze.
Jedynie ambiwalentne odczucia mam co do rankingowych wyścigów. Nie widziałem wyboru czy krótkie czy długie i cały czas jeździłem 14 okrążeń co jest fajne bo trzeba robić pitstop, ale coś czego nie jestem pewien to wyłączone kolizje całkowicie.
Z jednej strony to dobrze, bo można jechać i walczyć czystym tempem bez obawy, że idiota zepsuje cały wyścig. Z drugiej no jednak odziera to ściganie z pewnego sensu, wszak nie ma walki na torze. No ale skoro dalej nie wiedzą jak zrobić skuteczny arbitraż to może to i lepiej, że nie ma kolizji.
#f122 #f1
W 22 natomiast auto mocno się ślizga, zwłaszcza tylna oś ma gównianą przyczepność przez co jeden drobny błąd i auto się obraca co można wywołać nawet na asystach kontroli trakcji.
Z tego też powodu bardzo trudno w ogóle ruszyć do wyścigu zwłaszcza przeciwko botom, które nie mają takich problemów.
W