Wpis z mikrobloga

Cześć, mam pytanie kupiłem lampę sufitową i własnie mam zamiar zabrać się do jej instalacji i wszystko było by dobrze gdyby nie to że śrubka do której przymocowane jest uziemienie wystaje kilka mm ponad poziom oprawki, według mnie może to oznaczać że lampy nie będzie dało dokręcić do samego sufitu i będzie kilku mm szpara między oprawką a sufitem. Jako osoba dosyć zielona w tym temacie co mam zrobić w takich przypadku, może to normalne że ma odstawać, nie znam się dlatego chętnie dowiem się od was jakiś opini ? #elektroda #elektryka #elektronika
mikolaj-jas - Cześć, mam pytanie kupiłem lampę sufitową i własnie mam zamiar zabrać s...

źródło: IMG_20230623_163506

Pobierz
  • 16
@mikolaj-jas: co jakbyś te mocowanie odkręcił od oprawki i uziemienie przykręcił od dołu mocowania?

A to czy śruba odstaje czy nie nie ma praktycznie znaczenia. Byle by był pewny kontakt z dużym metalowym elementem obudowy by w razie przebicia nikogo prąd nie poraził.
@mikolaj-jas: Wkrec od drugiej strony. Jak bedziesz mial problem zeby sie zmiescic to zmien srobke na krotsza i z lbem szesciokatnym.

Zawsze mozesz leb zostawic od tej strny co masz a podkladki i kabel dac od dolu (moze wystarczy zeby leb sie schowal I nakrecic od dolu nakretke.

Co ja pisze - nie bedziesz mial problemu bo przeciez ten srebrny element jest odczepiany od lampy i dostep bedzie. Wiec przykrec od
@Kryspin013: obrócona tez wystaje , może poprostu poszukam u siebie płaskiej śrubki zamiast tej oryginalnej , choć w sumie to głupie że przy nowej lampie muszę robić takie rzeczy


@mikolaj-jas: faktycznie, nie zauważyłem odstajacego gwintu. A jakbyś gwint spiłował? xD
i tak musi wiercić 2 otwory nie szkodzi wydłubać 5mm w tynku na trzeci i szybciej niż szukać brzeszczot


@wypokowy_expert
Tak to tez jest roziazanie. Rozwale sobie sufit zeby spierdzielona lampa mogla wisiec.