Wpis z mikrobloga

#motocykle #motoryzacja

Jednak zmieniłem zdanie na kupno nowego motocykla xD Poszukuję mocniejszego turystyka (nie jestem laikiem - mt07 przykładowo to dla mnie wolny motocykl). Nie musi to być enduro, może być sportowy turystyk (niestety Suzuki GSX-S 1000GT w bardzo okazyjnej cenie uciekło mi sprzed nosa). Kiedyś się zastanawiałem nad CRF300L, ale ciężkie to (w porównaniu do odpowiednika motoX) i słabe. I w sumie nie wiem czy jest sens kupować terenowego turystyka. Tenere brzydkie, Honda CB500X fajna ale trochę przysłaba, chciałem brać Benelli 700, jednak najbliższy termin odbioru jest na koniec lipca. Co proponujecie? Może być z innych stajni, ale z tego co widzę po TET to tam można wjechać nawet Hayabusą.

EDIT: Najlepiej do 50k. Tracer? Versys? Co jest najlepsze w tych cenach?
  • 20
  • Odpowiedz
ogolnie pytanie, po co Ci mocny turystyk? za duzo mocy na szutrach to smierc w oczy zaglada, ogolnie 100km + na ulice wystarcza, chyba ze sam moto wazy 240kg + graty
ostatnio widzialem recenzje vstorma 800 i chwalili
  • Odpowiedz
@PolishPsycho: Oj z tym TET to uważaj. Wszystko zależy od warunków. I od twoich warunków. Musisz być w stanie podnieść moto pod górke na grząskim gruncie. No i kwestia jak chcesz jechać. Jak chcesz jechać sprawnie, podskakiwać na korzeniach i nierównościach, lecieć ogniem to niewiele moto się nadaje. Musisz sie liczyć z tym że będziesz leżał często, szczególnie jeśli nie jeździłeś w terenie. Także moto dostaje popalić, drogowe plastiki pękają od
  • Odpowiedz
  • 0
@zapalara: Do końca nie wiem, to prawda. Kiedyś jeździłem sporo w terenie ale Yamahą starą enduro 50 xD I tam waga głównie robiła robotę. Więc jak patrzę na te Tenere 700 lub Transalpa na przykład, to nie wierzę, że to może dobrze jeździć. Ale dzięki za obszerne wytłumaczenie, właśnie kompletnie nie orientuję się w turystyce offroadowej i nie wiem czy jest sens w ogóle takie motocykle kupować.
  • Odpowiedz