Wpis z mikrobloga

Zostałem oszukany na @allegro_pl , zamówiłem produkt oznaczony jako nowy , który okazał się uszkodzony. Autoryzowany serwis (wysłałem produkt do serwisu bo naiwnie posłuchałem sprzedawcy ) stwierdził nieautoryzowaną naprawę oraz niezgodność numeru modelu niż przedstawił na oszust (sprzedawca) na rachunku - czyli produkt nie ma gwarancji . @allegro_pl odrzuciło moją reklamację z tytułu niezgodności bo sprzedawca twierdzi, że podmieniłem urządzenie - mimo wszystko @allegro_pl chce pokryć koszty naprawy (ale to nie jest rozwiązanie mojej sprawy). Sprawa juz się trochę ciągnie i widzę, że @allegro_pl nie ma zamiaru walczyc z oszustem, w związku tym mam pytanie do jakiej instytucji powinienem się zgłosić aby uzyskać pomoc ?
#allegro #oszukujo
  • 6
  • Odpowiedz
@pijany_wiesniak: do instytucji szkoły podstawowej, gdzie zajęcia z czytania ze zrozumieniem zostaną dla Ciebie powtórzone.
Kupiłeś nowy, przyszedł uszkodzony, zamiast to odesłać sprzedawcy, to jakieś cuda wianki odstawiasz, a potem masz pretensje i żale do całego świata, ogarnij się chłopie
z fartem
  • Odpowiedz
wysłałem produkt do serwisu bo naiwnie posłuchałem sprzedawcy

vs

odesłałem do sprzedawcy, który w moim imieniu wysłał do serwisu

@pijany_wiesniak: póki co to Ty mordo wyglądasz tutaj na krętacza, chyba, ze nie potrafisz po prostu w sposób jasny i precyzyjny przedstawić przebiegu wydarzeń, bo jeszcze bardziej by Cię to stawiało w niekorzystnym świetle, albo wręcz kompromitowało, stąd też stosujesz takie zagrywki. Allegro ma procedury, których musisz przestrzegać Ty, jeżeli chcesz wymagać
  • Odpowiedz
@Hissis:
Tak skróciłem trochę wersję wydarzeń , i nie nie wiedziałem, że dostałem urządzenie z lewymi papierami . Mój jedyny błąd to taki, że odesłałem produkt na gwarancję do producenta - czyli pozbyłem się możliwości szybkiego załatwienia sprawy. Okazało się że dokumenty sprzedaży są nieprawidłowe, więc serwis producenta odesłał mi towar. Ja natychmiast zrobiłem zwrot na allegro z racji nieprawidłowości. Sprzedawca zrobił korektę w ramach rozwiązania sprawy wysłał do serwisu -
  • Odpowiedz