Wpis z mikrobloga

@MajcherPl: na xboxie zajebiście. Nie to, że nie wyobrażam sobie grać w to na klawce, ale na padzie jest o wiele fajniej, doświadczyłem tego samego wrażenia już w D3 (ograne na PC, xbox i switch). No ale np warto wspomnieć, że wczoraj pierwszy raz mnie #!$%@?ło z nienacka z D4 (Błąd 395002), na szczęście i tak miałem iść spać xD
@MajcherPl: Bardzo fajnie się gra na konsoli. Mam nabite prawie 30h i nie zauważyłem, żeby jakikolwiek element sterowania był uciążliwy. Ale jak już wspomniał tutaj wyżej filogzzz - gra była robiona typowo pod sterowanie konsolowe.
@Marcines: ta gra bardzo duzo ludzi chciala zaspokoic zarowno hardcorow i fanow mrocznej stylistyki d2, jak i casuali, ktorzy z piwkiem usiada przy konsoli i beda miec nowoczesne i czytelne ui i przyjemny ux. W mojej ocenie to co w teorii brzmi jak niemozliwe, jakoś udalo im sie zaimplementowac i cala estetyka, poczucie gamplayu, plynnosc w przechodzeniu etapow jest po prostu sztos. Swietnie sie gra na konsoli, na te chwile mysle
@nobrain: imho takie troche combo d2+d3, ja czuje mocno klimat d2 zwlaszcza w watku fabularnym, grube rzeczy sie odwalają, ale jest kilka mechanik z zwlaszcza w gamepleju podobnych do d3. Ja gralam w bete zeby sprawdzic czy mi siadzie, aleeeee mi tez sie d3 podobalo i gralam sezony na hardcorze zawsze celujac by byc chociaz w top 50 wiec, no zeby nie bylo jestem bias. Jako ze dla większości kwota za
@SmugglerFan: ja cos innego mam na mysli mowiac plynnosc. Nie chodzi o calkowity brak loadingow, a ze nic Cie jakos nie wstrzymuje tylko gra caly czas do przodu sie dzieje, a nie ze masz teraz przez 10 min czytac co Ci dropnelo, bo jak zle ubierzesz albo #!$%@? itemek to juz klęska. Gra pod tym wzgledem (przynajmniej na początku) jest bardzo przystępna, ja mam wlasnie wrazenie, ze sie przyjemnie przez nia