Wpis z mikrobloga

  • 0
@kikiton to nie schody tylko daszek przesunięty na czas ocieplania xD, chyba że chodzi ci o wejściowe to one i tak będą w przyszłości wymieniane bo marmur nie pasuje, a te drzwi nad autem to składzik na belki, rynny itp. Drabina wystarczy.
( ͡º ͜ʖ͡º)
@shalisek: myślałem kiedyś o nim, podobnie zresztą jak o Celice i kiedyś to było nawet nawet ale wobec współczesnych aut gdzie taka Astra K 1.4T kombi (wersja 150KM) ma 8.5 z rowerami na dachu, to już szybciej wygląda niż jedzie ( )

Hjujdaja ratuje że jest całkiem lekki. Jakby tam chociaż Turbo dali to byłby zupełnie inny samochód
  • 0
@Atreyu to ma wyglądać a nie jeździć. Przez zabudowany i tak szybciej jak 60 nie pojedziesz no chyba, że nie masz co robić z pieniędzmi. Na rynku nie ma żadnego auta, które by mi się podobało z wyglądu za wyjątkiem rexa 8, ale w ostatnich latach to poza moim budżetem.
@shalisek: RX8 bardzo fajnie się prowadzi, jest fajnie wyważony, RWD, bezpośredni układ kierowniczy. To jest coś zupełnie innego niż większość bulwarowych coupe fwd z lat 90-00. Niestety też nie było mega szybkie, jechało głównie górą, trzeba to było całkiem wysoko kręcić by w ogóle jechało, spalanie oleju razem z benzyną, remonty. Na tory, szczególnie kręte genialna zabawka. Na drogę, na daily - to ciężka sprawa. To auto też całkiem dobrze znam
  • 0
@Atreyu imho 140-160km to tak na styk. w polo miałem 60 i się tym nie dało jeździć, a teraz czasem się łapię jak wrzucam trójkę i trzeba zwalniać bo już ponad 70. ( ͡º ͜ʖ͡º) Wszystko ponad 200 to przerost formy nad treścią, może na tor ale nie na drogi publiczne.
Wszystko ponad 200 to przerost formy nad treścią, może na tor ale nie na drogi publiczne.


@shalisek: to iloma takimi jeździłeś po drogach publicznych? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 0
@Atreyu 2 i mi wystarczy, nie opłacalne wydawać więcej kasy na coś czego potencjału nie wykorzystasz. Nie robię dalszych tras niż 10km, z autostrad nie korzystam, więc mija się to z celem
@shalisek: ty nie wykorzystujesz, ja wykorzystuje ( )

0-100 w 4.8s to coś co wykorzystuje na co dzień. Ale to nie chodzi o samo przyśpieszenie, najważniejsza jest elastyczność. Na krajówce czy ekspresówce 80-120 w 2.6s, można bezpiecznie wyprzedzać. A już naj-naj ważniejsze jest prowadzenie, no ale tego nie idzie pokazać w tabelce.

Jakby były bezsensowne to nie powstawałyby M4, RSy, czy GTR. Oczywiście, takie auta nie
Atreyu - @shalisek: ty nie wykorzystujesz, ja wykorzystuje (✌ ゚ ∀ ゚)☞

0-100 w 4.8s t...

źródło: Zrzut ekranu 2023-06-04 020341

Pobierz
Ciężko było znaleźć coś w normalnym stanie? Pamiętam jak w technikum sporo osób szukało takich usportowionych wozideł, a umówmy się, niewiele samochodów dobrze zniesie młodego gniewnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@shalisek