Wpis z mikrobloga

  • 0
@kikiton to nie schody tylko daszek przesunięty na czas ocieplania xD, chyba że chodzi ci o wejściowe to one i tak będą w przyszłości wymieniane bo marmur nie pasuje, a te drzwi nad autem to składzik na belki, rynny itp. Drabina wystarczy.
( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@shalisek: Gratulacje, miałem takiego parę lat temu. Przyjemne auto, imo dużo ładniejsze od takiej kanciastej celiki czy w sumie czegokolwiek innego taniego i 'sportowego' z tamtych lat.
  • Odpowiedz
@shalisek: myślałem kiedyś o nim, podobnie zresztą jak o Celice i kiedyś to było nawet nawet ale wobec współczesnych aut gdzie taka Astra K 1.4T kombi (wersja 150KM) ma 8.5 z rowerami na dachu, to już szybciej wygląda niż jedzie ( )

Hjujdaja ratuje że jest całkiem lekki. Jakby tam chociaż Turbo dali to byłby zupełnie inny samochód
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu to ma wyglądać a nie jeździć. Przez zabudowany i tak szybciej jak 60 nie pojedziesz no chyba, że nie masz co robić z pieniędzmi. Na rynku nie ma żadnego auta, które by mi się podobało z wyglądu za wyjątkiem rexa 8, ale w ostatnich latach to poza moim budżetem.
  • Odpowiedz
@shalisek: RX8 bardzo fajnie się prowadzi, jest fajnie wyważony, RWD, bezpośredni układ kierowniczy. To jest coś zupełnie innego niż większość bulwarowych coupe fwd z lat 90-00. Niestety też nie było mega szybkie, jechało głównie górą, trzeba to było całkiem wysoko kręcić by w ogóle jechało, spalanie oleju razem z benzyną, remonty. Na tory, szczególnie kręte genialna zabawka. Na drogę, na daily - to ciężka sprawa. To auto też całkiem dobrze
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu imho 140-160km to tak na styk. w polo miałem 60 i się tym nie dało jeździć, a teraz czasem się łapię jak wrzucam trójkę i trzeba zwalniać bo już ponad 70. ( ͡º ͜ʖ͡º) Wszystko ponad 200 to przerost formy nad treścią, może na tor ale nie na drogi publiczne.
  • Odpowiedz
Wszystko ponad 200 to przerost formy nad treścią, może na tor ale nie na drogi publiczne.


@shalisek: to iloma takimi jeździłeś po drogach publicznych? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu 2 i mi wystarczy, nie opłacalne wydawać więcej kasy na coś czego potencjału nie wykorzystasz. Nie robię dalszych tras niż 10km, z autostrad nie korzystam, więc mija się to z celem
  • Odpowiedz
@shalisek: ty nie wykorzystujesz, ja wykorzystuje ( )

0-100 w 4.8s to coś co wykorzystuje na co dzień. Ale to nie chodzi o samo przyśpieszenie, najważniejsza jest elastyczność. Na krajówce czy ekspresówce 80-120 w 2.6s, można bezpiecznie wyprzedzać. A już naj-naj ważniejsze jest prowadzenie, no ale tego nie idzie pokazać w tabelce.

Jakby były bezsensowne to nie powstawałyby M4, RSy, czy GTR. Oczywiście, takie auta nie są opłacalne. Są drogie, paliwożerne i na drogach publicznych nie wykorzysta się pełni potencjału. Tylko jest różnica między tym co się opłaca, a tym co warto. Nie powstawałyby mocne drogowe auta, gdyby dla każdego nie
Atreyu - @shalisek: ty nie wykorzystujesz, ja wykorzystuje (✌ ゚ ∀ ゚)☞

0-100 w 4.8s t...

źródło: Zrzut ekranu 2023-06-04 020341

Pobierz
  • Odpowiedz
Ciężko było znaleźć coś w normalnym stanie? Pamiętam jak w technikum sporo osób szukało takich usportowionych wozideł, a umówmy się, niewiele samochodów dobrze zniesie młodego gniewnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@shalisek
  • Odpowiedz