@QUANTUM-DICK: Jeszcze dodam do kolegi @HetmanPolnyKoronny że gdyby przypadkiem nie działało to masz właśnie włączony LIMiter czyli takie coś, że nie przekroczy Ci prędkości ustalonej mimo gazu wciśniętego na maksa. Wtedy przełączasz na kolejną funkcję i to na pewno będzie tempomat czyli jak odpuścisz gazu to dalej będzie jechało z tą samą prędkością ;)
@Krzysztof53647: Jak ma się tempomat adaptacyjny to dopiero jest jazda. Raz jechałem Mercedesem w firmie gdzie tempomatem można było się toczyć w koreczku bez upierdliwej zmiany biegów, hamowania i dodawania gazu. To dopiero jest luksus ( ͡°͜ʖ͡°)
@QUANTUM-DICK: Nie wiem czy w tej Hondzie masz tempomat aktywny czy nie. Jak nie to po prostu ustawiasz zadaną prędkość i musisz pilnować żeby się nie wbić w inne auto. Tempomat aktywny też trzeba pilnować ale sam zwiększa i zmniejsza prędkość gdy masz auto przed sobą więc raczej w tył komuś nie wjedziesz. Ogólnie do aktywnego można się za bardzo przyzwyczaić więc polecam tylko na trasach. Mi dzięki jeździe na „automacie”
@lethaldysfolid: niestety tempomat nie jest adaptacyjny. Nie ta liga :D no i manuala mam. Coś się dzieje w przypadku gdy na 3 biegu mu zadam 90km/h? Będzie wkręcał na obroty jak debil żeby próbować się wbić na te 90?
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@WirtualView: Ja prędzej jak jest fotoradar lub na trasie jak jest odcinkowy pomiar prędkości, ot tak żebym się nie zapommniał.
Ogólnie do aktywnego można się za bardzo przyzwyczaić więc polecam tylko na trasach. Mi dzięki jeździe na „automacie”