Wpis z mikrobloga

@albercik_: 2 lata temu dałem 2700
ogólnie to ten drugi zestaw tylko się nadaje (z przeróbkami) ale jak ktoś proponuje dotrysk jako lubryfikację to albo jest głupi albo szuka głupiego
ogólnie stag trochę został z tyłu jeśli chodzi o postęp i do t-jeta na pewno bym go nie zakładał, chociaż to kme a najprędzej to optimę, u siebie mam kme i na pewno w kolejnym aucie go nie będzie
@albercik_: w wolnossącym silniku to jeszcze może mieć sens jak ci bardzo zależy na osiągach, z turbawką nie ma sensu bo spadku mocy przy dobrym strojeniu nie odczujesz w ogóle
@Pangia: @albercik_ Dotrysk benzyny stosuje się raczej w celu ochrony gniazd zaworowych. Ja w renówce mam silnik nissana, który akurat ma delikatną głowicę i gazownik doradził instalację z dotryskiem benzyny. Jak mówił, gdybym miał inny silnik (w tym przypadku renault), to by dotrysk nie był potrzebny. Nie ma mowy o większej mocy, bo kiedy jest dotrysk benzyny, to wtedy proporcjonalnie mniej podaje LPG.
Nie ma mowy o większej mocy, bo kiedy jest dotrysk benzyny, to wtedy proporcjonalnie mniej podaje LPG.

@Jelen_Szlachetny: lpg ma wyższą liczbę oktanową więc przy tej samej dawce w normalnym silniku na pb95 da mniejszą moc bo sterownik będzie kombinował z zapłonem, jak zamieszasz z benzyną to część tej utraconej mocy odzyskasz siłą rzeczy ale to jest metoda prób i błędów żeby znaleźć złoty środek i generalnie nikt się w to