Aktywne Wpisy
Kwas747 +453
W #!$%@? mam te pizzerie. Chyba ich pogrzało ostatnio 40 zł za pepperoni. Nie zamawiam już od tych Januszu biznesu. Doszedłem do idealnych proporcji i stworzyłem idealne warunki wypieku w zwykłym piekarniku. Wolę to niż pizzę której 75% stanowi woda za prawie 5 dych. Włoska mąka? Zwykła 450, piekarnik z kamieniem na maksa i jechane.
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
ElPrimo +5
Cześć, mam 18 lat i od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem i pierwszy raz cokolwiek o motocrossie dowiedziałem się wczoraj, ale stwierdziłem, że kupuje i nikt mnie przed tym nie zatrzyma XD
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
Miałem sobie konto na Reddicie. Zdobyłem 4500 karmy, czy jak to się zwie, trochę ludziom pomagałem, trochę dyskutowałem, było fajnie. Trafiłem na jakiś news o tym, jak Indie i Chiny popierają Rosję.
Napisałem, że jak tylko pogrzebiemy rosję, będzie trzeba pogrzebać też Indie, Chiny i Brazylię, czyli klub fanów ludobójstwa.
No i wpadł permban za "grożenie przemocą". #!$%@? komu? Państwom? To kim ja jestem? Bogiem? Pierogiem, uświadom to sobie?
Odwołanie jak na wykopie, spuszczone w kiblu.
W zabawną stronę poleciał internet w ostatnich latach, skoro za takie bzdety po prostu usuwają człowieka z serwisu i utrudniają jego przeglądanie wielkimi czerwonymi belkami i komunikatami wyskakującymi co sekunda.