Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebna mi pomoc w walce z X-kom o oddanie straconych przeze mnie pieniędzy za zakup gpu Gainward RTX 3060 12gb, w skrócie:

Kupiłem ją w sierpniu 2022 roku i złożyłem do nich po kilku miesiącach pismo, że "słuchajcie coś się z*ebało w tej karcie i nie jest tak jak być powinno"(pisałem do nich w Marcu pewnie zapytacie "dlaczego?") .

To pisze wam na dole:
Z początku myślałem, że tak głośno ma być dopóki nie zobaczyłem u znajomego takiej samej karty graficznej i chodziła zadziwiająco cicho.
Wtedy zacząłem przeszukiwać internet i znalazłem info, że skoro moje gpu jest tak głośne bez żadnych przyczyn sprzętowych to ewidentnie musi być to jednak problem z gpu i wentylatorami (na pulpicie 50% wykorzystania i wiatraki kręciły się jak popier*olone a pod obciążeniem to już istny sajgon się rozgrywał w środku aż w drugim pokoju było słychać komputer.

No spoko rozpatrzyli reklamację wszystko git i już zaczęły się schody, karta graficzna była prawie 3msc w tej "naprawie gwarancyjnej", było dzwonienie "my nic nie wiemy proszę czekać na kartę graficzną bla bla bla" stara śpiewka. Wróciła z tej gwary, podpinam pod komputer instaluję sterowniki i kur*a myślałem że zabiję ich.

Nic nie zostało naprawione a 3 miechy była u nich.
Pisałem do nich wczoraj, że chce zwrotu pieniędzy i opisałem ww problem, a to odpisał szalony X-kom:
"Dzień dobry, zwrot jest możliwy tylko w terminie do 15 dni od zakupu. Aktualnie możemy zaproponować realizację w ramach gwarancji producenta lub rękojmi. Prosimy o decyzję. Pozdrawiamy, zespół x-kom."

Co mam im odpisać na tego emaila?
#xkom #reklamacja #problemypierwszegoswiata
  • 1
@Hubix03_: podeślesz nam numer zgłoszenia reklamacyjnego w prywatnej wiadomości? Przyjrzymy się bliżej całej sytuacji i postaramy się znaleźć rozwiązanie