Aktywne Wpisy
kinkykylie +680
Od razu człowiek czuje się bezpieczniejszy, widząc takie łapanki na kierowców, którzy przy pustej drodze nie zatrzymali się do zera, tylko zwalniali do 5 km/h na znaku stop. Przeklęci kryminaliści ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
WielkiNos +95
Juleczki z twittera twierdzą, że oświadczyny ze strony mężczyzny to uprzedmiatawianie kobiet.
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
Kupiłem ją w sierpniu 2022 roku i złożyłem do nich po kilku miesiącach pismo, że "słuchajcie coś się z*ebało w tej karcie i nie jest tak jak być powinno"(pisałem do nich w Marcu pewnie zapytacie "dlaczego?") .
To pisze wam na dole:
Z początku myślałem, że tak głośno ma być dopóki nie zobaczyłem u znajomego takiej samej karty graficznej i chodziła zadziwiająco cicho.
Wtedy zacząłem przeszukiwać internet i znalazłem info, że skoro moje gpu jest tak głośne bez żadnych przyczyn sprzętowych to ewidentnie musi być to jednak problem z gpu i wentylatorami (na pulpicie 50% wykorzystania i wiatraki kręciły się jak popier*olone a pod obciążeniem to już istny sajgon się rozgrywał w środku aż w drugim pokoju było słychać komputer.
No spoko rozpatrzyli reklamację wszystko git i już zaczęły się schody, karta graficzna była prawie 3msc w tej "naprawie gwarancyjnej", było dzwonienie "my nic nie wiemy proszę czekać na kartę graficzną bla bla bla" stara śpiewka. Wróciła z tej gwary, podpinam pod komputer instaluję sterowniki i kur*a myślałem że zabiję ich.
Nic nie zostało naprawione a 3 miechy była u nich.
Pisałem do nich wczoraj, że chce zwrotu pieniędzy i opisałem ww problem, a to odpisał szalony X-kom:
"Dzień dobry, zwrot jest możliwy tylko w terminie do 15 dni od zakupu. Aktualnie możemy zaproponować realizację w ramach gwarancji producenta lub rękojmi. Prosimy o decyzję. Pozdrawiamy, zespół x-kom."
Co mam im odpisać na tego emaila?
#xkom #reklamacja #problemypierwszegoswiata