Wpis z mikrobloga

Cześć, szukam wsparcia przy Philips 58PUS7555/12. Telewizor wylądował w serwisie na wymianie matrycy, po powrocie przestał działać tryb standby - przy każdym wyłączeniu, telewizor zachowywał się jak po odłączeniu od gniazdka, część ustawień zapominał, rozłączał się z siecią itp. Generalnie najbardziej ucierpiał komfort użytkowania, ale poza tym wszystko działało. Po kontakcie z działem obsługi, dostałem instrukcję wykonania "One Button Recovery", jakiejś magicznej procedury, która miała przywrócić starszą wersję systemu, ale zamiast tego telewizor wpadł w bootloopa (pojawia się logo na jakieś 5s, przez około minutę ekran jest czarny i tak w kółko). Dział obsługi, który mi to polecił milczy, a serwis który wymieniał matrycę od razu polecił wymianę płyty głównej za równowartość telewizora. Próbowałem podłączać do niego pendrive'y z plikami aktualizacji systemu dostępnymi na stronie producenta, ale nie reagował na nie - ani przed awarią, ani po niej. Pytanie, czy znacie jeszcze jakieś sposoby na przywrócenie systemu w takim tv?
#philips #tv
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kolocz: Zacznij go je*ać pięściami od góry, w przypadku starszych telewizorów często to pomagało. Jak nie pomoże to podłączyć pod 400 V, może mu brakuje mocy żeby zastartować po hard resecie.
  • Odpowiedz