Wpis z mikrobloga

Ku przestrodze. Firma www.euforma.pl, u której zamówiłem stolik kawowy, ogłosiła, że nie jest wstanie realizować zamówień:
"Z ogromnym żalem i poczuciem winy zmuszeni jesteśmy przekazać informację że trudna sytuacja Euformy wynikająca z negatywnych zamian rynkowych ale także popełnionych przez nas błędów uniemożliwia nam obecnie samodzielną realizację przyjętego zamówienia.
Zamówienie zostało skierowane do naszego Dostawcy. Niestety jego produkcja nie została rozpoczęta. Wina za ten stan w całości spoczywa na Euformie. Działając w porozumieniu z Dostawcą i korzystając z jego pomocy, chcemy zaproponować następujące rozwiązanie umożliwiające realizację zamówienia: Dostawca ma możliwość aby zrealizować Państwa zamówienie. Udzieli Państwu sprzedażowego rabatu cenowego. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia możecie Państwo ustalić bezpośrednio z Dostawcą."

Wpłaciłem zaliczkę (50%), ponieważ miał to być produkt na zamówienie z czasem oczekiwania 12 tygodniu. Po 10-11 tygodniach dostałem powyższą wiadomość. Oczywiście skontaktowałem się z producentem i dostał do tej pory 0 zł. Dodatkowo okazuje się, że ten produkt jest tak naprawdę dostępny od ręki. Teraz po głębszej weryfikacji (firma z polecenia, kilka salonów w Polsce), widzę, że wiele osób ma podobne problemy. Najlepsze jest to że sklep internetowy nadal działa (salony się zamknęły) i mogą jeszcze zrobić w ten sam sposób masę ludzi.

Drogie Mirki - uważajcie !!! Jeżeli uda się ostrzec choć jedną osobę to było warto.

#euforma #wykopefekt #januszebiznesu #meble #remont
  • 2
  • Odpowiedz
@qba94: jestem w podobnej sytuacji, tylko że wpłaciłem 100% przy zamówieniu w grudniu, do dziś krzeseł nie dostarczono. Dostałem kontakt do firmy FAMEG, gdzie dowiedziałem się, że zamówienie przez Euformę nie zostało opłacone.
  • Odpowiedz