Aktywne Wpisy

jmuhha +21
Jak ma być dobrze, jak na Tinder trafiam na samych kolesi w
BMW 3 z 2008 roku, Renault Megane z 2006 r. albo Kia cee'd z 2013 bo:
-on dojeżdża rowerem do pracy,
-ma inne wydatki (a mieszka z rodzicami)
( ಠ_ಠ)
BMW 3 z 2008 roku, Renault Megane z 2006 r. albo Kia cee'd z 2013 bo:
-on dojeżdża rowerem do pracy,
-ma inne wydatki (a mieszka z rodzicami)
( ಠ_ಠ)
źródło: 1000009753
Pobierz
OscarGoldman +172


!["wspinaczka" drona dji na Mount Everest with DJI Mavic 3 Pro [4k]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/919371f7482f4dfbb721b745178cba560ca525d6ad493f69c60e51a9260d9490,q80.jpg)

Te potencjometry są rzeczywiście aż takie słabe, że wytrzymują zaledwie 200 pełnych cykli obrotowych? Mi ostatnio zaczął cykać podczas regulacji i musiałem go wymienić. Wstawiłem zabytkowego TELPOD'a, którego mam ze 20 lat w szufladzie. Śmiga jak marzenie, nie jest już taki dokładny jak potencjometr wieloobrotowy ale się nie psuje. Można go po jakimś czasie wyczyścić i nasmarować, a wtedy będzie działał jak nowy przez kolejną dekadę albo dwie. Mam pytnie co do smaru używanego w potencjometrach, bo zauważyłem, że jest to smar o bardzo dużej lepkości ktry wręcz utrudnia regulację (po prostu trzeba włożyć w to odrobinę więcej siły, za to potencjometr chodzi cicho i płynnie).
Szczerze mówiąc w sklepach elektronicznych ciężko znaleźć lepsze potencjometry, a potencjometry zagraniczne o podobnych parametrach są sporo droższe. Chińskie tanie potencjometry to jakaś porażka.
źródło: potencjometr-47k-a-prp-185-16p6-telpod-oryginal
Pobierzro smarowania reszty używa się wazeliny technicznej w ilości małej, wręcz śladowej
telpody nie są dobrymi potkami, też są słabe.
rozbiórka potka wymaga ścięcia "zanitowania" na końcu ośki. Potem do złożenia wymagane jest nawiercenie i nagwintowanie pod śrubkę M1
proces jest względnie trudny a napewno czasochłonny, ale jak piszesz, tak potraktowany potek posłuży juz długo