Wpis z mikrobloga

Jak wy widzielibyście wyjście z twarzą z tej sytuacji? Bo nie musze chyba mówić że to oświadczenie nic nie zmienia.

Przede wszystkim taka sytuacja powinna wstrząsnąć całą ekipą, zmusić do przemyśleń nad całym projektem na co liczyłem właśnie skoro napisanie im oświadczenia tak długo trwało:
1. Chyba na samym początku zdałbym sobie sprawę z tego że Kronikom to oni nawet za 100 lat nie dorównają a czytając wypowiedzi Fabio mam wrażenie, że dalej celują w to by być lepsi. To jest niemożliwe patrząc jacy ludzie pracują nad projektem. Dlatego ja na ich miejscu ogłosiłbym, że "dobra, zmniejszamy skalę projektu, robimy mniejszy mod, nie tak epicki jaki miał być ale taki by był dobry i przyjemnie się w niego grało" coś na zasadzie tych bardziej znanych modów na około 20 godzin w stylu Złotych Wrót ale dwa poziomy wyżej bo dubbing itd. Takie wieczne tworzenie moda niczego nie przyniesie, rzadko która produkcja po latach tworzenia wychodziła jako dobra, najzwyczajniej w świecie DK nie jest w stanie ogarnąć ogromu tego co planują.
2. Kontakt z fanami musi być, niby chcieli pracę w ciszy ale czy to w jakikolwiek sposób przyśpieszyło produkcję? Chyba nie a taki był zamiar, by w pełni skupić się na modzie. Wiadomo posty o przenoszeniu drzew nie są potrzebne ale niech chociaż raz na pół roku się odezwą i pokażą jaki jest stan produkcji. Widać nie robili tego bo nie było co pokazywać.

#gothic #dziejekhorinis
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ZlodziejezKhorinis: Tu nie chodzi o to ze nie zrobia lepszego, bo moze akurat zrobia, nie skreslalbym tego, ale Kroniki to byl pierwszy taki mod, ktory mial wszystko zrobione DOBRZE, nie tylko byl dobry, ale jeszcze ZASKOCZYL wszystkich tym, JAK dobry. Tutaj z kolei oczekiwania byly wysokie i ciezko jest ten efekt przebic.
  • Odpowiedz
@ZlodziejezKhorinis:

Jak wy widzielibyście wyjście z twarzą z tej sytuacji?


Przyznanie się, że właśnie tak obecnie ten projekt wygląda, a nie bajerowanie, że jest znacznie bardziej rozwinięty bez przedstawienia dowodów i opisanie (tym razem szczerze) jak się sytuacja prezentuje. Tak też uczynili i jako tako wyszli z twarzą.
  • Odpowiedz
@Counter-Cz3si0: niby tak, ale k---a nie do końca. Przez tyle lat mieć dosłownie g---o zrobione, to naprawdę jest słaba sprawa. To raczej przypomina przyznanie się do winy wobec przytłaczających dowodów, aby dostać mniejszy wyrok.
  • Odpowiedz
@Saprofit: dokładnie, woleli robić jakieś atrapowe, bezużyteczne lokacje pod film, które potem i tak musieli w-----ć niż zrobić coś porządnego, w całym przedsięwzięciu jest 90% lansu i 10% pracy na moje oko
  • Odpowiedz
@miloszy: No tak ale gdyby nie rozłam to właśnie takie byłyby Dzieje Khorinis, bo ekipa KM to w 90% ludzie którzy pracowali przy DK. Wiedzieli, że z takim szefem nie uda się zrobić moda więc odeszli a że odeszli najzdolniejsi to efekt widzimy jaki jest.
  • Odpowiedz
@Saprofit: @ZlodziejezKhorinis: Byłem sceptyczny co do informacji o braku możliwości realnego tworzenia moda z powodu chorego zarządzania, ale to oświadczenie połączone z leakiem buildu całkowicie to potwierdza. Nie jest możliwe by normalne kierownictwo po tylu latach nie miało jeszcze solidnego pomysłu na mod i robiło jakies małe lokacyjki czy zmieniało scenariusz. Po prostu cyrk.
  • Odpowiedz