Wpis z mikrobloga

@marcing1982: Jeśli chodzi o 2.0 TDI to szukaj najlepiej 170 KM w quattro po październiku 2009, imbus pompy oleju zmieniony z 77 mm na 100 mm, zaczyna się delikatnie wycierać dopiero przy przebiegu około 300k km. Czasem sypały się pompy wtryskowe, opiłki z niej zatykały wtryski, ale to już musi być bardzo zajechany egzemplarz. Olej wymieniać co 10k km, filtr paliwa co 20k km z odpowietrzaniem przez VCDS i będzie śmigać.
@marcing1982: minimum 8-letnie audi w dizlu? Co może pójść nie tak?
Z jednej strony duży przebieg może oznaczać problemy ze skrzynią i osprzętem silnika, z drugiej mały świadczy o tym, że jeździł rzadko i/lub na krótkich dystansach - co potencjalnie również oznacza problemy.

Nie lepiej za tą kasę kupić młodsze, lepiej wyposażone auto "niepremjum"?