Wpis z mikrobloga

@lubie-solnik: O to chodzi ze w zaleznosci od klasy i buildu np. na x levelu odblokowujesz eksplozje zwlok i wtedy jestes OP przez 1 level a potem zamiast zyskiwac na mocy to tracisz bo masz do odblokowania tylko jakies pasywki.

@kopii no niby dostajesz lepszy gear ale potrzebujesz jeszcze lepszego bo to co mialo 15 level teraz ma 20 level.
@Mortimer_Gothic: no ale gear to nie tylko statystyki, patrz na aspekty i jak one wpływają na moc postaci np. pulverize druida. Jak szedłem na becie świeżo wbitą 25 lvl postacią na twierdzę to było dużo trudniej, niż potem z wyfarmionymi legendami, ulepszonymi przedmiotami u kowala, ogemowanymi i z ułożonymi aspektami. Mam prawie 100h na becie i w mojej opinii odczucie progresu postaci jest przerzucone na gear.
@Mortimer_Gothic: aspekty można wyciągać i przekładać, to samo z lepszymi gemami. Zresztą są też inne mechaniki, które wpływają na "moc postaci" i nie są związane z gearem np. ołtarze Lilith, potem dojdą paragony, glyphy, bonusy z Ashes itd.
@Mortimer_Gothic: zresztą nie zapominajmy, że w endgamie skalowanie nie ma już znaczenia, bo mamy ograniczenie do 100 lvl, a najwyżej dungeony będą miały 150 lvl. Więc skalowanie jest po to wprowadzone, aby unikać kiszenia się w najwyższych lokacjach i ułatwia granie w coopie z innymi graczami.