Wpis z mikrobloga

@hieronimgieroslawski: chyba że wjedziesz w drzewo albo solidną ścianę to wtedy lipa. Dużą masę ciężej zatrzymać więc dodatkowa energia pójdzie do strefy zgniotu bardziej deformując karoserię. Ale takie sytuacje są mega rzadko, większość drzew sie ugnie pod cieżarem wiec faktycznie wysoki pickup jest dużo bezpieczniejszy
  • Odpowiedz
Debilizm jakim sa SUVy i Pickupy doprowadzil do wyscigu zbrojen na drogach


@Hrjk: W Stanach pickupy są tak popularne bo rząd wprowadził tak #!$%@? normy spalin że jak chciałeś mieć coś co jeździ to omijales przepisy kupując ciężarówkę. Po ponad 2 dekadach stało się to częścią kultury. Europejskie suvy to inna bajka, masz całkowitą rację z tym wyścigiem zbrojeń.
  • Odpowiedz
  • 13
@LifeReboot: nie, po prostu suvy i pickupy to nie samochody osobowe, tylko "lekkie ciezarowki" i koncerny samochodowe je lansuja, bo nie musza spelniac norm spalin, ale takze bezpieczenstwa, wiec wiecej zarobia na sprzedazy SUVa niz osobowki.
  • Odpowiedz
@Pierdyliard: Te jebitne pickupy są spoko na polskie drogi. Jak ci jakiś zjeb pójdzie na czołógwkę to nie musisz wybierać między rowem/drzewem tylko lecisz jak gdyby nigdy nic. W konfrontacji z takim golfem może chłodnice sobie tylko uszkodzisz. Poza tym miejsca parkingowe w USA to jest coś pięknego. U nas nawet w połówce ciężko otworzyć drzwi, a tam nawet takie byle na spokojnie je otworzy.
  • Odpowiedz
Jak ci jakiś zjeb pójdzie na czołógwkę to nie musisz wybierać między rowem/drzewem tylko lecisz jak gdyby nigdy nic.


@MateMizu: Ale wiesz, że zjeby jadące na czołówkę nie jeżą tylko i wyłącznie w Smartach czy Matizach?

SUVy to rak, szczególnie w miastach. SUViarze są pierwszy do narzekania, że nie ma miejsc parkingowych w centrach miast, a mniejszego samochodu nie kupią, bo nie xD
  • Odpowiedz