Wpis z mikrobloga

  • 6
@Krupier Bo rząd używa systemu alarmowego do ostrzegania o burzach, czczenia powstań i informowania emerytów o wyborach, a gdy jest sytuacja realnego zagrożenia to nie informuje się społeczeństwa, a sprawę zamiata się pod dywan?
  • Odpowiedz
@Dlkvv: no używa, ale przecież to jest inny sygnał niż w przypadku realnego zagrożenia. Nie słyszałem nigdy sygnału modulowanego w przypadku jakiś rocznic czy coś.
  • Odpowiedz
  • 4
@Krupier Nie znam się na sygnałach alarmowych, bo to nie moja branża. Jednak wiem, że są sposoby na informowanie społeczeństwa o zagrożeniu. W przypadku pocisku mogącego przenosić głowicę jądrową to jednak chciałbym się dowiedzieć, by w porę móc się schować
  • Odpowiedz
Mimo wszystko chciałbym wiedzieć czy mam biec do piwnicy, czy kontynuować opalanie xD


@Dlkvv: Ale po co, jak bomba wybuchnie to się szybciej opalisz ( ͡ ͜ʖ ͡) xDD
  • Odpowiedz
Nie znam się na sygnałach alarmowych, bo to nie moja branża. Jednak wiem, że są sposoby na informowanie społeczeństwa o zagrożeniu.


@Dlkvv: nie trzeba się znać. Dźwięk modulowany to realne zagrożenie, dźwięk ciągły to odwołanie zagrożenia.

W przypadku pocisku mogącego przenosić głowicę jądrową to jednak chciałbym się dowiedzieć, by w porę móc się schować


No tak, ale to zupełnie inna kwestia.
  • Odpowiedz
  • 5
@Krupier W razie zagrożenia nie chcę się zastanawiać czy jest jakaś rocznica, czy ruscy atakują. Jak syrena wyje to mam #!$%@?ć do bezpiecznego miejsca a nie się zastanawiać.

No tak, ale to zupełnie inna kwestia.


No właśnie to ta sama kwestia. Jako obywatel wymagam, aby z moich podatków władza wykorzystywała środki do alarmowania w sposób do tego przeznaczony. A nie do celebrowania rocznic XD
  • Odpowiedz
W razie zagrożenia nie chcę się zastanawiać czy jest jakaś rocznica, czy ruscy atakują. Jak syrena wyje to mam #!$%@?ć do bezpiecznego miejsca a nie się zastanawiać.