Wpis z mikrobloga

Zamówiłem z Niemiec przesyłkę. Dosyć drogą, bo niecałe 2k zł. Paczka zaginęła w berlińskim UPS, a sklep orzekł, że musi czekać 15 dni na zakończenie dochodzenia UPS i ja mam czekać też. Czy mają rację? Czy są jakieś drogi, którymi mógłbym ich naciskać, żeby wysłali mi drugą paczkę, a tą zajęli się we własnym zakresie?

#prawo #kiciochpyta #ecommerce #handel #sklepinternetowy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Oryginalny_nikt: w praktyce możesz tylko czekać bo cokolwiek zaczniesz robić zajmie dłużej niż te 15 dni, mi morele tez kiedyś wysłało paczke pocztą polską i oczywiście idioci to zgubili i czekałem aż poczta polska rozpatrzy reklamacje morele (i trwało to dłużej niż 15 dni) mimo że od razu zażądałem zwrotu pieniędzy i kupiłem gdzie indziej
  • Odpowiedz
@Oryginalny_nikt: no i na pewno sklep ma w regulaminie że ma 30 dni na realizacje twojego zamówienia w razie takich opóźnień i możesz im nagwizdać bo zaakceptowałeś regulamin przy zakupie, IMO nie możesz zrobić nic żeby przyspieszyć sprawe bo nawet chargeback potrwa dłużej bo zanim bank to rozpatrzy to minie 15 dni w UPSie, a sklep tez może przedstawić swoją strone przy chargebacku
jedynie możesz kupić gdzie indziej a tu
  • Odpowiedz