Wpis z mikrobloga

Moja różowa we wrześniu 2021 kupiła na promocji w Mediamarkt iPhona 12 pro i airpodsy pro. Jakoś miesiąc temu prawa słuchawka zaczęła jej trzeszczeć. Zaniosła je do iSpota żeby odesłali je na program naprawczy, ale podpisali jej, że kwalifikują się do niego tylko słuchawki wyprodukowane przez październikiem 2020, za to serwis chętnie je zdiagnozuje za 149 zł. Jak to teraz ugryźć, żeby nie bujać się z tym przez pół roku? Rękojmia do mediaMarkt czy jest jakiś inny skuteczniejszy sposób, skoro przyznawana przez Apple roczna gwarancja nie wpływa na tę ustawowa dwuletnią?
#prawo #reklamacja #airpods #iphone# #pytaniedoeksperta
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@JerzyDabczak Nie wiem gdzie mieszkasz, ale spróbowałbym iść jeszcze do iMad jeśli jest w Twojej okolicy. Zgłosiłem się do nich ze ANC nie działa tak jak powinno i normalnie przyjęli na program naprawczy. Owszem, poinformowali mnie że jeśli stwierdzą że słuchawki były zalane, to zapłacę 150 zł za diagnozę, ale nic takiego nie miało miejsca wiec wymienili mi na nowe.
  • Odpowiedz