Wpis z mikrobloga

@ewk932: @ploki_juhy_rdeswa padło pytanie o ramę i niby ta sama co w wersji gravelowej. Czyli wchodzi ok 38c.

@ewk932 Esker 2.0 to typowy gravel z fabrycznie zainstalowaną opona 37c, a maksymalnie wchodzi chyba 45c (szybkie szukanie w google). Z tym że napęd to Sora 2x9 (jeżdżę na Clarisie i żyję, chociaż w tej samej cenie możesz mieć 105 w Tribanie) oraz hamulce mechaniczne, gdzie w Tribanie masz hybrydy, o większej sile
Paczekwmasle - @ewk932: @plokijuhyrdeswa padło pytanie o ramę i niby ta sama co w wer...

źródło: Screenshot_20230504_122543_Chrome

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@paczek__w__masle @Zabi96 @ploki_juhy_rdeswa @Wilson2231 dzieki

podsumowujac
1. jesli chodzi o osprzet to najlepszym gotowcem pod gravel jest ten triban za 5k
2. kupujac szosowego tribana za 4k i dorzucajac opony i kierownice gravelowa wychodzi taniej i nie bedzie roznicy z wersja gravelowa
3. jeśli będe więcej jeździł w terenie to esker 2.0 ze wzgledu na szersza opone

prawda?
  • Odpowiedz
  • 0
@ewk932 ogólnie to jest bardziej chiński osprzęt ale rower jest chwalony że względu na podatność na przyszłe modyfikacje, ja akurat kupiłem zwykłego Eskera 2.0 na sorze 2x9 bo wiem że nie będę inwestował więcej niż bieżące naprawy. Ten MS powinien sobie nieco lepiej radzić na wertepach (podobno widelec karbonowy coś tam tłumi w porównaniu do aluminium) ale za to może mu brakować przełożeń na płaskim jeśli lubisz dobrze #!$%@?ć. Tutaj masz nawet
  • Odpowiedz
  • 0
@Emble: powiedz mi czy ten esker da rade też do jezdzenia po miescie? zastanawiam sie jednak nad bardziej uniwersalnym rowerem no i polecono mi gravela, ale nie wiem czy cross nie był by lepszy
  • Odpowiedz
@ewk932: jeśli to ma być rower do rekreacyjnej jazdy po bułki to kupiłbym crossa, jak do #!$%@? to gravela. Owszem gravelem też dasz radę w mieście, zwłaszcza jeśli jeździsz świadomie tzn. jak widzisz krawężnik to podnosisz dupsko a nie czekasz aż ci się koła pokrzywią. Wszystko kwestia twoich priorytetów, jeśli ma być komfortowo to musi być jakiś uginacz z przodu, a jeśli ma być szybko to lepszy gravel. Ja osobiście jeździłem
  • Odpowiedz
  • 1
@Emble: no wlasnie #!$%@? wie czego chce, nie mialem od lat roweru, na pewno dojazdy gdzieś po mieście, ale tez wypady za miasto, fajnie by bylo #!$%@?ć ale czy będe to robił regularnie to nie wiem, spróbuje sie przejechać tym gravelem z decathlonu za 5k, jak mnie nie urzeknie to wezme jakiegoś crossa za 2k i tyle
  • Odpowiedz
@ewk932: no i to jest rozwiązanie, w Decathlonie można wypożyczyć rower na dzień, zrób sobie jakąś dłuższą trasę żeby sprawdzić czy Ci odpowiada taka pozycja jazdy
  • Odpowiedz
  • 0
@Emble: a powiedz mi jeszcze czy z mojego oryginalnego posta wzialbys #1 czy #2 przy zalozeniu ze bede przerabiac to na gravela? #1 to gotowy gravel ale #2 jest sporo tanszy i podobno wystarczy zmienić oponę i kierownice na gravelowa.

aha i rozmiar mam M i tak, więc ten esker ktory podeslales też bylby dobra opcja, tylko triban chyba jest lepszy jo?
  • Odpowiedz
@ewk932: sam stałem przed tym dylematem bo miałem tutaj kupić od chłopa z wykopu używanego Tribana RC520 za 3k, gadka szmatka a on mi wyskoczył nagle z 3,2k, lekko się #!$%@?łem i odpuściłem a nowego za 4400zł kupować nie chciałem. Kupiłem tego Eskera 2.0 za 3,6k bo mi się po prostu podobał i spełniał moje założenia. Tyle Ci mogę powiedzieć bo jeśli chodzi o technikalia to nie jestem znawcą. Triban ma
  • Odpowiedz