Wpis z mikrobloga

@Panitsch ja to bym w swoim trabancie najchętniej się ich pozbył i kupił jakieś lepsze zaciski, bo te tylko spowalniają zamiast hamować. Ale nie chce mi się w niego za dużo inwestować bo kiedyś go w końcu zmienię xd
Ludzie narzekają na mechaniki że słabo pracują, a to właśnie kiepskie pancerze odpowiadają za kiepską modulację.


@eeemil: @wikti010 @Arturrow pancerze dużo dają ale więcej poprawna regulacja, one poważnie dobrze hamują jak się ustawi OBA klocki dobrze, a nie tylko ten na lince. Parę razy już to ustawiałem i przy 120kg masie kierownika blokują koło bez problemu. Większość osób nie wie jak ustawić klocek wewnętrzny (ten nieruchomy)
@wikti010: to nie jest tajne tylko ludzie o tym zapominają lub robią to źle:
- jak zapomnisz i jeździsz tak dłużej to jest za daleko od tarczy i przez to ze się nie rusza drugi klocek wygina lekko tarcze i sam zaczyna się wycierać pod lekkim kątem, pozniej nawet poprawne ustawienie powoduje słabsze hamowanie, więc trzeba to robić regularnie

i druga sprawa, trzeba je dokręcać że praktycznie lekko szoruje po tarczy,