Wpis z mikrobloga

Jakie perfumki na wiosnę/lato na codzień do pracy i może czasem jakieś wyjście na miasto? Znajdę coś fajnego do powiedzmy 300 zł za 100 ml?
Jestem całkowicie zielony w temacie i do tej pory szedłem w to o czym się mówiło, czyli najpierw Armaf Club de Nuit Intense Limited Edition EDP i za te perfumki miałem sporo komplementów w swoim czasie, potem zaopatrzyłem się w Lattafa Asad i też jeden czy dwa komplementy usłyszałem. Ale czytając komentarze na pepperze spotykam się z wieloma opiniami że oba to gówno, że domestos, itd itd a ja w sumie nie mam do tego nosa.
Także zdaję się na wasze opinie co tu się nada dla faceta 27 lat? za 300 zł znajdę coś fajnego czy warto dołożyć jeszcze ze stówkę?
#perfumy
  • 7
@Amenotejiikara: ale zapachy mają sprawiać tobie przyjemność, nie?
Z twojego wpisu można wysnuć wniosek, że jest ci wszystko jedno, aby tylko komplementy wpadły...
Pokupuj trochę odlewek, za 3 stówy to paręnaście spokojnie kupisz. Połaź po seforach, a jak masz w okolicy to notino.
Odlewki można kupować na chybił trafił, a można też testować konkretne marki, np Montale, Cartier, Hermes... a właśnie, pana Terre d'Hermesa miałeś przyjemność poznać?
@Pirat200:

pana Terre d'Hermesa miałeś przyjemność poznać?

niestety nie

Z twojego wpisu można wysnuć wniosek, że jest ci wszystko jedno, aby tylko komplementy wpadły...

coś w tym może być, nie wiem jak wy, ale ja jak już przywyknę to nie czuję praktycznie czym się psikam albo zapominam o tym zapachu. Ważne więc żeby dla innych był to przyjemny zapach, a przede wszystkim dla kobiet ( ͡° ͜ʖ ͡°