Dokupiłem pamięć ram DDR4 w sklepie rtv euro agd przez internet ale przy zapełnieniu w 75% (według menadżera zadań) programy zaczynają crashować więc chciałem zrobić po ~2 dniach zwrot ale w sklepie powiedziano mi, że nie przyjmą zwrotu, ponieważ opakowanie jest uszkodzone, czy faktycznie tak jest że jak opakowanie jest uszkodzone to nie można zwrócić? Na gwarancję średnio chce mi się wysyłać bo potrzebuje dodatkowej pamięci tylko na ~3 tygodnie, a nie wiem czy faktycznie jest uszkodzona czy może coś z systemem nie tak.
@CrAv: Jak kupiłeś przez internet to normalnie im to odeślij (czas na zgłoszenie 14 dni od momentu zakupu). Uszkodzone opakowanie nie ma nic do rzeczy.
@CrAv Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru jeśli sprzedaż była zrealizowana w sklepie, a nie na odległość. Euro ogólnie przyjmuje zwroty, ale towar musi mieć oryginalne, nieuszkodzone opakowanie oraz nie może być używany. Każdy z nas chce kupić nowy towar i sklepy tego typu nie są wypożyczalniami sprzętu.
@Scross93 :D napisał " w sklepie powiedziano mi" czy Ty człowieku umiesz czytać i interpretować to co czytasz ? BTW to Ty zacząłeś tą wymianę, więc mniej pretensje do siebie.
#obslugaklienta #rtveuroagd #zakupy #obslugaklienta #sklepyinternetowe #polska #mediaexpert #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta
Każdy z nas chce kupić nowy towar i sklepy tego typu nie są wypożyczalniami sprzętu.