Wpis z mikrobloga

1.05.2023 mija ustawowe 30 dni od momentu złożenia przeze mnie reklamacji w #eurortvagd na kontroler #dualsense od #ps5
Dzwoniłem tam (do euro) kilkukrotnie przez te kilka tygodni i ciagle słyszałem, ze jest w serwisie i nic więcej nie wiedza. W zeszłym tygodniu dali mi nr do tego serwisu (pram na Taylora w Wwa). Dzwonię tam, a typ do mnie, ze pad jest w weryfikacji i jeszcze nikt się nim nie zajął. No #!$%@? mnie strzelił. Pytam kiedy się zajmą, bo 1.05 mija 30 dni, a ten z tekstem, ze oni dostali pada 11.04 i od tego czasu mam se liczyć 30 dni - dziękuje dobranoc. Jakby mnie ktoś w pysk strzelił.

Dotarcie mi, jakie mam możliwości? Można żądać od sklepu wymiany na nowy w po takim terminie? Czy nie mam raczej żadnej opcji i mam czekać jak debil kolejne 2 tygodnie? Dla mnie lekka przesada.

#prawokonsumenckie #zakupy #prawo #reklamacja #gwarancja #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
  • 6
@chozi: mają czas od złożenia reklamacji więc jak minie Ci 30 dni (nie wiem czy roboczych czy kalendarzowych nie chce mi się sprawdzać) to nie interesuje cię to i masz przyznana racje. Rzecznik praw konsumenta mail itp. na wypoku było kilka podobnych tematów i to pozytywnie zakończonych.to już ich problem jak w 30 dni się nie wyrobią. Duzi są. Stać ich.
@chozi : w zasadzie to sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, więc jeśli jeszcze tego nie zrobili to można uznać, że uznali ją za zasadną i mają obowiązek naprawy, wymiany albo zwrotu hajsu (w zależności o co prosiłeś przy składaniu reklamacji)
@chozi: oni znowu są oficjalnym serwisem? Kilka lat temu to stracili ponoć, tak gdzieś czytałem albo mówił mi tak chłop na infolinii PlayStation, nie pamiętam już
@chozi:
Też ostatnio zgłaszałem reklamację na pada dualsense w euro rtv agd. U mnie akurat obyło się bez problemów. Sprawa trwała niecałe 5 tygodni. Pad naprawiony.