Wpis z mikrobloga

Hej mirki jestem nowy w świecie zegarków ale wpadło mi w ręce coś co chyba ma dużą wartość gdzie najlepiej się udać żeby taki zegarek sprawdzić albo jak to zrobić samemu ? zegarmistrz czy jubiler ? #zegarki #zegarkiboners
  • 20
@Doow: wstaw zdjęcie tutaj, to udowodnimy ci dlaczego ten rolek to podjęła. Z setek historii znalezionych lub podarowanych zegarków nie widziałem ani jednej gdzie zegarek miałby wartość. A jak koniecznie chcesz za to zapłacić to zależy od producenta. Czasami wysyła się do producenta, czasami można znaleźć zegarmistrza lub salon który się w tym specjalizuje.
Z setek historii znalezionych lub podarowanych zegarków nie widziałem ani jednej gdzie zegarek miałby wartość.


@wujekwichura: Takie historie się zdarzają, ale po prostu nie w Polsce ;). Byliśmy za biednym i odciętym od normalnego świata krajem, żeby po domach klasy średniej poniewierały się Rolexy z lat 50-80. Jak się trafi jakaś budżetowa Omega z lat 80 to już jest ogromny sukces.
@Del: akurat rolexy nie mają nic na deklach, przynajmniej większość modeli z tego co kojarzę - tutaj 1:07 na filmie

@Doow nie wiem czy to ta sama referencja co na filmie, możesz zobaczyć i porównać. Liczba podrabianych rocznie rolexów jest większa niż suma podróbek wszystkich innych marek zegarkowych razem wziętych, nie zaszkodzi iść do jubilera albo zegarmistrza ale jakiegoś dobrego a nie mietka co ma zakład od 30 lat i jedyne
Rinter - @Del: akurat rolexy nie mają nic na deklach, przynajmniej większość modeli z...
@Tisev7 @Del napisów z tyłu nie ma oprócz tego że jest wybita korona, 750 i jeszcze jedno 750 z jakimś znaczkiem niestety nie znam się na cechach i próbach. Jest sprawny i nakreca się przez poruszanie nadgarstkiem wszystko wygląda na solidne i dosyć ciężkie.Znalazlem sam pasek po tym numerze i identyczny znalazłem jako rolex aligator etc. widać na nim ząb czasu ryski tu i tam oraz zagięcia na pasku