Wpis z mikrobloga

#dpd #kurier #pytanie

Mam problem z firmą DPD.
Miesiąc temu wysyłałam paczkę ( jako osoba prywatna, nie firma ) na stronie widnieje informacja, że odbiorca paczkę odebrał jednak wczoraj - po miesiącu Odbiorca napisał do mnie wiadomość , że pomimo tego że na stronie DPD widnieje, że paczkę odebrał ona nigdy do niego nie dotarła.
Co w tej sytuacji zrobić? Napisać reklamację? czy ma to sens ?
  • 9
@lelumpolelum2019 po miesiacu przypomnialo sie tej osobie, ze paczki nie otrzymala? ty jako sprzedawca jestes osoba odpowiedzialna za dostarczenie przesylki. brak dostarczenia rozwiazujesz bezposrednio z dpd. Jezeli dpd wystawilo komunikat, ze paczke dostarczono, to temat jest zamkniety. Mozesz dpd poprosic o potwierdzenie dostarczenia paczki, tzn. kiedy, o ktorej godzinie, numer paczki, bla bla. w bambuko ktos cie robi.
@tekserew: No właśnie też sprawa wydaje się podejrzana, po miesiącu czasu nagle się przypomniało, że paczka nie dotarła. Właśnie napisałam do nich wiadomość, że proszę o screena podpisu osoby która paczkę odebrała, ciekawe czy sprawy po prostu nie oleją.
@lelumpolelum2019:
Zacznij od zgłoszenia oficjalnej reklamacji w DPD. Dobrze byłoby dołączyć do zgłoszenia oświadczenie adresata o niedostarczeniu przesyłki (skan, zdjęcie itp), ale formalnie o DPD powinno wystąpić do odbiorcy z taką prośbą.
@pcela: W odpowiedzi na zgłoszenie dostałam wiadomość, że upłynęło zbyt dużo czasu i nie mogą przedstawić dokumentu tzn. chociażby podpisu osoby która odebrała paczkę. Zasugerowali, aby złożyć kolejną reklamację z tytułu utraty przesyłki, nie wiem czy to ma sens skoro w systemie DPD widnieje, że paczka została odebrana.