@SzepczoncyGrzyp: tylko mam nadzieję, że to nie są przewody hamulcowe, miedź reaguje z elementami układu - aluminiowe pompki cylinderki itd, pozdrawiam ;D
Chyba mnie tu w bambuko robicie, płyn hamulcowy jest antykorozyjny, w układzie nie ma wody ani powietrza, a aluminiowe elementy nie mają bezpośrednio styczności z miedzią.
Jeśli już by się miało coś dziać to te elementy by się wcześniej rozsypały ze starości
@SzepczoncyGrzyp: teoretycznie nie ma żadnego auta, które z fabryki wychodzi z miedzianymi rurkami, tylko dlaczego, cena? podobno miedziane nie wytrzymują maksymalnego ciśnienia które tworzy pompa ABS, w Niemczech nie przechodzą przeglądu auta na takich rurkach, bo homologacja jest na stalowych, gdzieś ubezpieczyciel nie wypłacił odszkodowania przez rurki bez homologacji (?) korozja przy styku miedzi i aluminium, a nawet i ocynku stali, ale wystarczy mosiężna złączka i znika ten newralgiczny punkt, można
@grzesiekjunior zbyt wiele razy widziałem zardzewiałe przewody hamulcowe, a nawet pęknięcia ew trakcie hamowania, dlatego zawsze zakładam miedziane, ale nie najtańsze tylko wzmacniane, z grubszą ścianką. co do złączek się zgadzam, mosiężne są lepsze ale akurat mialem stalowe
Nie widziałem żeby ktoś plusowal przewody z końcówką typu DIN
#heheszki #motoryzacja
Chyba mnie tu w bambuko robicie, płyn hamulcowy jest antykorozyjny, w układzie nie ma wody ani powietrza, a aluminiowe elementy nie mają bezpośrednio styczności z miedzią.
Jeśli już by się miało coś dziać to te elementy by się wcześniej rozsypały ze starości
teoretycznie nie ma żadnego auta, które z fabryki wychodzi z miedzianymi rurkami, tylko dlaczego, cena?
podobno miedziane nie wytrzymują maksymalnego ciśnienia które tworzy pompa ABS,
w Niemczech nie przechodzą przeglądu auta na takich rurkach, bo homologacja jest na stalowych,
gdzieś ubezpieczyciel nie wypłacił odszkodowania przez rurki bez homologacji (?)
korozja przy styku miedzi i aluminium, a nawet i ocynku stali, ale wystarczy mosiężna złączka i znika ten newralgiczny punkt,
można