Wpis z mikrobloga

Cześć. Bardzo możliwe, że niedługo będę sie musiał wyprowadzić do Krakowa, bo firma przechodzi na WFO a ja mieszkam 2 godziny drogi od biura. Jestem zielony w sprawach mieszkań, życia samemu itp. Może ktoś mi powiedzieć jak sie teraz szuka mieszkania i na co muszę zwracać szczegolną uwagę? Chcialbym okolice Prądnika BIałego. Ile na miesiąc średnio trzeba wydać żyjąc w KRK, mówie o typowym przegrywie bez dziewczyny, żyjąć minimalistycznie, samemu itp. Zarabiam 8k na reke, to wystarczy na życie i ile zostanie mi na końcu miesiąca? Jak moge się przygotować do takiego przeprowadzki, w kwestii jak sie nauczyć gotować, co robić do jedzenia itp. ? Będe bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, porady itp.
#mieszkanie #krakow #przegryw
  • 15
A jeszcze zapomniałem zapytać : jak wynajmuje mieszkanie, to zawsze muszę podpisać jakąś umowe, gdzie np. przez następny rok musze tam mieszkać i płacić? Czy moge sie np. wyprowadzić po 3 miesiącach bez odniesienia dużych strat finansowych?
Jak moge się przygotować do takiego przeprowadzki, w kwestii jak sie nauczyć gotować, co robić do jedzenia


@Dorydy: jak singiel i nie potrafisz to kup sobie thermomixa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dorydy: na początek wynajmij nie kupuj. Poznasz miasto to może ci się spodobać i zechcesz kupić cos na stałe.
Co do umowy to wielu właścicieli chętnie dogada się bez umowy. Oni tak nawet wolą bo bez umowy to ty nie masz żadnych praw. A bez umowy to możesz się wyprowadzić nawet po miesiącu, ale oni też mogą kazać ci się wyprowadzić. Przeglądaj ogloszenia i pytaj o to.
w sumie to dostałem też nową oferte - 100% zdalnie i więcej płacą, ale nie wiem czy próbować, bo 1rok w kazdej firmie, troche krótko, słabo to może wyglądać na cv :)
1rok w kazdej firmie, troche krótko, słabo to może wyglądać na cv :)


@Dorydy: niekoniecznie, jeśli ktoś jest dociekliwy to zapyta skąd szybka zmiana i mu powiesz zgodnie z prawdą. Chyba że to 5 praca zmieniana po 1 roku to rzeczywiście podejrzane
@Dorydy: