Wpis z mikrobloga

#zalesie #pracbaza #januszebiznesu #krakow #januszex
#!$%@? siedzisz w robocie, na l4 idziesz raz na ruski rok, wiecznie niewykorzystany urlop.

Angina ropna, temperatura 38,3, z gardła leci krew.

A ja za marne 4,5 tys dzwonię do szefa z poczuciem takim jakbym robił coś złego i chce go poinformować o L4.

A w telefonie słyszę "kiedy raczę przyjść do pracy, w poniedziałek będziesz?"

Raczę? To tak jakbym to robił z premedytacją i nagminnie - zamiast jakieś okej, dochodź do zdrowia czy coś.

Ja #!$%@?, chciałbym rzucić mu wypowiedzenie na ryj ale gdzie ja znajdę lepiej płatną pracę.
  • 32
@programista15cm:
1. No nie wiem, chyba kultura tego wymaga aby poinformować pracodawcę o tym, że cię nie będzie i jak długo - zanim babka z kadr to ogarnie.

2. No urlop niewykorzystany bo ja nie mam nikogo kto mnie zastępuje - a jestem tam głównym informatykiem + projektantem - czyli jak nie działa sprzęt to nikt tego nie naprawi / zgłosi do serwisu. Więc raczej wchodzi w grę planowany urlop, bo
Więc raczej wchodzi w grę planowany urlop,


@kodecss: a jaki moze byc inny?
Czlowieku napisz teraz maila, ze

Wnosisz o urlop 28 kwietnia, 2,4,5, 8 maja.
W przypadku braku odpowiedzi przez 10 dni wniosek uznajesz za rozpatrzony pozytywnie.

Jedziesz w czawartek po pracy na wakacje, wracasz w poniedzialek.
Omijasz korki, nie dziekuj.
szefowi bo przecież robota stoi i pracownik nie może pracować jak mu komputer/program nie działa lub maszyna.


@kodecss: pytam ponownie - co akurat Ciebie to obchodzi?
To Twoja firma, jestes wspolnikiem, masz % obrotu?

To jak robota idzie to sprawa szefa. Czy sa przestoje, czy ma kto robic - to sa wszystko sprawy managera/szefa.

Ty jestes tylko pracownikiem, zwlaszcza na uop. Masz jak psy przypisane prawa i Ci sie nalezy urlop
bądźmy realistami, taką pracę to nie wierzę że znajdę.

Moje marzenie to mieć tak 6 na rękę