Wpis z mikrobloga

Leci mały hejcik na Citibank i jego podejście do zabezpieczeń, które okazuje się zbyt radykalne.

Wczoraj mojej zakładaliśmy konto, standardowe logowanie itp. po czym przyszedł sms z info o zagrożeniu bezpieczeństwa i prośbą o pilny kontakt. Olałem bo przecież w tym samym momencie właśnie byłem zalogowany na to konto więc wtf.

Dzisiaj moja dzwoni i mówi, że konto zablokowane bo... stwierdzili wczoraj logowanie z Berlina. XDDD

No dobra, bywają takie fakapy, w sumie dobrze, że bank przezorny itp., ale... konsultantka konta odblokować nie chciała dopóki nie potwierdzi się jej, że "komputery zostały sprawdzone i wyczyszczone". XD

No to moja powiedziała, że zostały i elo, może odblokowywać. Konsultantka chyba miała złe dni bo powiedziała, że "pani jest chyba niepoważna, nie odblokuję, proszę zadzwonić jak wyczyści pani komputer". XDDD

Koniec rozmowy, ponowne połączenie już z innym konsultantem i znowu prośba o odblokowanie. I co? Ano gówno, konsultant nie może odblokować, musi to zlecić do działu bezpieczeństwa i dopiero oni się skontaktują. Kiedy? Nie wiadomo. XD

Fajnie Citi, że tak się zatroszczyliście o to, że rzekomo logowano się z Berlina (który btw znajduje się 200 km od miejsca zamieszkania więc faktycznie big deal, w godzinę bym tam dojechał na upartego), ale jak już zweryfikowaliście, że zagrożenia nie ma to wypadałoby konto od razu odblokować.

Pół biedy, że ma na nim tylko kartę kredytową więc w sumie bank zablokował sobie swoje pieniądze. ( ͡° ͜ʖ ͡°) No, ale ostrzegam bo ja już np. mam tam konto oszczędnościowe (na które też się wczoraj w tym samym czasie i z tego samego urządzenia logowałem) i trochę bym się #!$%@?ł na taką blokadę.
#banki #bankowosc #finanse #bezpieczenstwo #citibank #gorzkiezale
  • 2
Leci mały hejcik na Citibank i jego podejście do zabezpieczeń, które okazuje się zbyt radykalne.


@Krupier: Nie tylko w City się tak dzieje. W każdym banku zdarzają się takie sytuacje.

No dobra, bywają takie fakapy, w sumie dobrze, że bank przezorny itp., ale... konsultantka konta odblokować nie chciała dopóki nie potwierdzi się jej, że "komputery zostały sprawdzone i wyczyszczone". XD


Znowu w innych bankach też takie pytania zadają, to dla nich
@Asceus: nie no, ja tak jak mówiłem, nie burzę się o to, że zablokowali, ale o to, że nie chcą od ręki odblokować. Przecież to jest niepoważne. Jeszcze gdyby na tym koncie był jakiś hajs to ok, ale tam jest 0 zł na ROR i limit na kredytówce. xD