Wpis z mikrobloga

Muszę przyznać, że nawet się nie spodziewałem, jak bardzo serwis ma znaczenie w amatorskim tenisie. Myślałem, że amatorzy serwują tak słabo, że i tak do rozstrzygnięć dochodzi w czasie wymian. No i dochodzi - ale nadal podczas serwisu ma się dużo większą szansę na wygraną. Nawet tutaj widać, że mimo że przegrałem mecz to i tak dużo lepiej grałem przy swoim serwisie, po prostu przeciwnik grał jeszcze lepiej przy swoim.
A jakby kogoś interesowały szczegóły ogólnie meczu: tu: https://dashboard.allmyrackets.com/guest/match/62a1099239e5e42ac0b16d22_63f9dac1bac681879168d996

#tenis #tenisamatorski #polskaligatenisa bo tam był mecz no i apka na #garmin to chyba też zarzucę
kefassafek - Muszę przyznać, że nawet się nie spodziewałem, jak bardzo serwis ma znac...

źródło: przegrana_sadek

Pobierz
  • 14
@siona: No przecież napisałem o tym, że jestem amatorem, więc nie podaję mocnych serwisów a i tak ma to znaczenie - czego się totalnie nie spodziewałem. Myślałem, że gra z moim czy z przeciwnika serwisem będzie na zbliżonym procencie.
@andrzej_nosacz: to apka na zegarek i działa tak, że po zdobyciu punktu na ekranie klikasz (jak masz dotykowy ekran) jaki to był punkt i to wszystko liczy. No i jak się mecz skończy to te wszystkie statystyki trafiają na stronę i sobie możesz zobaczyć m.in to co teraz widzisz, masz jeszcze historię swoich meczów itp itd. Niestety apka tylko na garminy. No i oprócz tego masz na beiżąco wynik meczu na
@damilele: no 94% serwisów było w pole, przy czym pierwszy serwis 68%. Skoro uważasz, że nie ma znaczenia, to jak wytłumaczysz fakt, że 62% punktów zdobyłem przy swoim serwisie? na screenie nie chodzi mi o fakt przegranej tylko o to, że zdobyte punkty MIMO przegranej nadal korelują z serwisem ;) Nawet drugi serwis statystycznie powodował zdobycie punktu.

Może po prostu za dużo psułeś.

No na pewno, ponad 60% punktów zdobytych przez