Wpis z mikrobloga

@wladcawioski: W203 przedlifty gniją, a poliftowe (od 2004r. o ile się nie mylę) zaledwie rdzewieją. Omijaj silniki benzynowe V6 serii M272 - mają problem z wałkami wyrównoważającymi, a naprawa ich jest droga. 1.8 kompressor (M271) oprócz rozrządu są spoko. Rozrząd do ogarnięcia za ok. 2500 zł. Niemało palą, ale dobrze znoszą gaz. Automaty 5G tronic wytrzymałe. Diesele ogólnie ok, ale większość raczej zajechana i pewno będą wymagać sporych nakładów.
Koszt pozostałych
@wladcawioski: Jak dla mnie wszystko bardzo fajnie. Zawieszenie idealnie zestrojone pomiędzy twardym a kanapą. Na 6 można spokojnie jeździć 50 i nie zadławi się silnik(oczywiście nie powinno się). Było to moje pierwsze auto i dawało dużo frajdy. Bokiem latałem po wyjęciu bezpiecznika bez problemu. Spalanie nie wiem ale coś około 14l lpg, z tym że jeżdżę raczej szybciej, agresywniej od przeciętnego kierowcy. TYLKO I WYŁĄCZNIE POLIFT. Nawet nie zastanawiaj się żeby