Nigdy was to nie zastanawiało kto do jasnej cholery przepuścił do finalnej gry ten #!$%@? obrotomierz? przecież to wygląda jakby jakieś dziecko rysowało te kreski XD
Nie było nigdy żadnego komentarza od twórców który by to wyjaśniał?
@nostalgiwolf: w gruncie rzeczy to koło #!$%@? mi lata w zasadzie czy to jest obrotomierz, czy prędkościomierz czy inny #!$%@?, bo nie tego dotyczy mój wpis
@Zielony_Ogr: Troszkę to wszystko nie pasuje, te kreski i cyferki sa oderwane od całości, ale życzyłbym sobie i innym graczom, aby współczesne gry miały tylko takie niedociągnięcia.
@Zielony_Ogr: Pamiętajcie, że mówimy o grze, która wyświetlała obraz na 320x240px. Obszar odpowiedzialny za zegar to 72x72px - trudno osiągnąć zagęszczenie linii jak na screenie by były one równe.
W GT2 sprite odpowiedzialny za zegar miał dodatkowo rozmycie - stawiałbym na to, że zegar w GT1 był sprite'm o wymiarach odpowiadających tym wyświetlanym na ekranie, a w GT2 wykorzystano sprite o większej rozdzielczości, który został zdownscale'owany - co dodało rozmycie i
@Zielony_Ogr: No ale co z nim jest nie tak? Że kreski nie są w wysokiej rozdzielczości? Chłopie to jest PS1, czego się po nim spodziewasz? Zobacz sobie w jakiej rozdzielczości chodziła ta gra i zadaj sobie jeszcze raz pytanie czego oczekujesz.
@Zielony_Ogr: Odpowiadam - Kazunori Jamachuczi osobiście stał nad grafikiem odpowiedzialnym za interfejs i darł się na niego słowami "#!$%@? kuresku oburotomierzu nie purostuju!" co można przetłumaczyć jako "zostaw jak jest i tak nikt się nie kapnie, że krzywo" ( ͡°͜ʖ͡°)
Gdzie 4latek mógł włożyć klucz do auta w domu, który leżał na moim biurku xd biorę od każdej z drużyn po 500 i słucham państwa #kiciochpyta #rodzicielstwo #gownowpis
Nie było nigdy żadnego komentarza od twórców który by to wyjaśniał?
#ps4 #ps5 #granturismo
@Zielony_Ogr: Mordo, to obrotomierz...
no racja, poprawione, można wracać do tematu :)
https://m.youtube.com/watch?v=x8TO-nrUtSI
to jest jakis trop, ale w drugiej czesci która tez wyszla na psxa juz to naprawili, chociaż do ideału nadal brakuje :)
W GT2 sprite odpowiedzialny za zegar miał dodatkowo rozmycie - stawiałbym na to, że zegar w GT1 był sprite'm o wymiarach odpowiadających tym wyświetlanym na ekranie, a w GT2 wykorzystano sprite o większej rozdzielczości, który został zdownscale'owany - co dodało rozmycie i