Wpis z mikrobloga

#wroclaw #ruchdrogowy

Dobra mordeczki, powiedzcie mi co tu się odwala.
Jedziemy sobie Pułaskiego prosto przez skrzyżowanie z Komuny Paryskiej.
Przed skrzyżowaniem elegancko dwa pasy, za skrzyżowaniem brak linii, szeroko na auto i 3/4.
Kierowcy w tym momencie nie wiedzą jak się zachować. Na końcu tej drogi krótki odcinek do skrętu w lewo. Po przejechaniu skrzyżowania część
kierowców zjeżdża do prawej krawędzi i elegancko stoi w korku, część jedzie po lewej stronie ledwo się mieszcząc i wpychają się przed światłami by jechać prosto. Kto to projektował? Jak dla mnie tam powinien być jeden pas, ale brakuje zwężenia. W komentarzu kolejny screen.
Pobierz Hmrogrz - #wroclaw #ruchdrogowy

Dobra mordeczki, powiedzcie mi co tu się odwala. 
Je...
źródło: IMG_20230222_122514
  • 13
@Wychwalany: to zalezy w sumie czy SUF do wozenia 1 dziecka do szkoly (magicznie obecnie nie ma korkow wiec to prawda) czy zwykle auta typy Golf. Ten przepis taki sobie... bo 2 wielkie suv rownolegle (albo suv/ducato) nie pojada ale juz dwa zwykle nie problem. #!$%@? przepis i tyle. Ja tam jade we 2 auta, trzeba uwazac bo faktycznie jest ciasno a miejsca na poszerzenie tez bylo, zagadka dlaczego to tak
@Wychwalany: @marsjanin2012 @Hmrogrz Ewentualnie mogą to rozwiązać dając znak, że prawy pas jest zwężony i maksymalna szerokość auta to 2.1.

Tylko, że ja do tej pory nie wiem jak w Polsce liczy się szerokość auta. Czy tak jak jest wpisana w dowodzie (czyli bez lusterek) czy tak jak liczą choćby u Niemiaszków od końca lusterka do końca lusterka). Wtedy na takim pasie o szerokości 2 metry mało co się zmieści w
Jak dla mnie tam powinien być jeden pas, ale brakuje zwężenia.


@Hmrogrz: tam powinny być dwa pasy, ale jakiś kretyn to źle zaprojektował, drugi zaakceptował, trzeci zbudował, a czwarty wpisał te walące się kamienice za skrzyżowaniem do rejestru zabytków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hmrogrz @Ogau @Darth_Gohan jeśli wierzyć pomiarowi z google earth to zarówno przed jak i za nitka w kierunku południowym ma 5m więc wg. rozporządzenia o warunkach technicznych mamy 2 pasy i w tych 2 pasach spokojnie zmieszczą się 2 Ducato (to akurat sprawdzilem osobiście.

Co się zaś tyczy pytania "kto to panu tak #!$%@?ł?" odpowiedz jest prosta i była nawet podawana do informacji publicznej. Odpowiedź brzmi: księgowy. Koszt przebudowy infrastruktury wod-kan zwiększyłby
@Viking-: Jedna rzecz to czucie auta faktycznie. Druga to kwestia tego, że z drugiej strony też tam potrafią pojechać ludzie szerzej i nie chcesz jechać na żyletki.

Przy Twoim twierdzeniu, że ludziom nawet i 3.5 metra pasa by nie stykało. Jak jeździsz na codzień Ducato to też masz inne czucie. auta. Do tego dodaj fakt, że nawet tym dostawczakiem jeździsz to dochodz kwestia tego jak robią u nas jezdnie. Przy krawędzi
@Darth_Gohan no ciężko się nie zgodzić zarówno w kwestii stanu dróg jak i faktu, że miejscami jest wąsko (na Piłsudskiego nie wiem czy w ogóle jest te wymagane przepisami 2,5m), ale akurat na Pułaskiego bezryzyka uszkodzenia zawieszenia da się jechać i centymetr od krawężnika.

W kwestii czucia auta to oczywiście fakt, że często jeżdżę busem zmienia nieco perspektywę. Pewnie wpływ też miało to, że niecałe 3 miesiące po odebraniu prawka miałem okazję
@Viking-: no tylko jak dobrze byś nie znał auta i jak doskonale go wyczuł na szerokość i trzymał się idealnie w ramach ktore są bezpieczne, to jednak obok siebie masz kierowcę który może mieć to w dupie i tak Cię przerysuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hmrogrz dlatego mam w aucie kamerę. w busie z przodu, a w osobówce również z tyłu. Dlatego ostatnia szkodę będę naprawiał z OC sprawcy, a nie własnej kieszeni. Szkoda jedynie, że sytuacja miała miejsce na drodze wewnętrznej i nie można owemu sprawcy wlepić mandatu za spowodowanie kolizji i ucieczkę z miejsca zdarzenia